Inaktiv
Tillbaka

Semester är fint men vardag är finare. Ahh började min med nytt jobb som omedelbart resulterade i att jag släppte en packlår på handen och fick en spricka.
Veckan efter har jag hunnit insjukna i lunginflammation.
Vardag. Ahh.

Jag är däremot världens bästa självtröstare.
Så i förrgår togs det en promenix på Sveavägen till ner till Makoteket för lite ögongodis och vidare in på Webhallen för att inhandla en ny GH- gitarr. Tyvärr så ledde det till att min sambo bara vill battla och det är något jag absolut inte klarar. Jag battlar ENABRT mot mig själv eller Slash, ingen annan.
Dessutom har jag alltid varit den bättre av oss på det spelet, men det vände nu iochmed GH3-skivan som innehåller så mycket skräp i musikväg att det bara tog honom en dag att sätta Weezer- My name is Jonas på 100%.
Då blir jag ungefär 6 år gammal och slänger bort gitarren och går och diskar istället. Förresten så skyller jag lite på fretknapparna på den trådlösa eftersom man måste trycka i förväg på dom (!) skandalöst!

Hursomhelst s drömde jag en underbar dröm om att jag började kvällshögskola (!) i Haninge där jag skulle läsa nåt webbasutvecklingstjottahiti anordnat av Webhallen (!!!)
Det var så klart jag + 9 killar som skulle läsa det och vi delades in i två grupper kallade Norrmalm (vi tillhörde butiken på Sveavägen) samt Sundbyberg (deras stora lager).

Vidare minns jag att det var min gamle gitarrlärare som var rektor och att typ alla andra elever var svartrockare. Spännande...

#blogg

1
Skriv svar