Taste of Chaos

Inaktiv
Taste of Chaos

I går besökte Rockstar Taste of Chaos Stockholm och det var helt fantastiskt. Nio band spelade men jag såg bara tre. Först ut var Horse the Band. Jag förstod inte ett ord av vad sångaren sjöng med sin falsettröst men de var roliga att se på
Efter det stod vi i kön för MUCCs signering. Jag visste inte ens att de skulle signera så det var en helt otrolig överrasking. Att få stå öga mot öga med sina idoler och skaka deras händer. Den signerade planschen kommer inom kort att hänga inramad på väggen =D
När det var över var det dags för Story of the Year att spela. De var förvånansvärt bra.
När de var klara så stod vi kvar för att få bra platser till MUCCs spelning. Ryggen, benen och fötterna värkte men så fort MUCC kom fram på scenen glömde man snabbt bort det
Det var magiskt. Alla sjöng med och bandet såg helt lyckliga ut <3
När det magiska tog slut och vi skulle gå hem kom all verk tillbaka till benen och man kände sig plötsligt 50 år =/

Efteråt kunde man läsa i MUCCs blogg om hur glada de blev när alla sjöng med. De har inte skrivit om deras spelningar i bloggen tidigare så det måste ha varit något extra speciellt för dem med <3

Jag ser fram emot i vår när de ska komma tillbaka.

MUCCs blogg

#blogg


signatur

Det finns människor som alltid tror att man angriper dem när man säger sin egen åsikt. - Christian Morgenstern

1
Skriv svar