Kära Ubisoft och James Cameron.

Medlem
Kära Ubisoft och James Cameron.

SLUTA. SNACKA. SÅ. JÄVLA. MYCKET.
VISA.
MIG.
SPELEN.
NU!

GAH! Hur man kan misslyckas så här mycket med en presskonferans? Att höra Cameron runka över sitt projekt i en... halvtimme eller så är bara inte kul. VAR ÄR SPELEN?!

Jag bryr mig inte hur awesome Avatar kommer att bli. Jag bryr mig inte om dess historia. Jag bryr mig inte hur annorlunda det är. Jag bryr mig inte hur speciellt hela projektet är. Jag bryr mig inte om hur spelet kommer att vara. Jag BRYR MIG INTE.

Vad jag vill se är vad för spel ni har att erbjuda. Vad jag vill se är vad för spelnyheter ni har att erbjuda. GE MIG SPELEN.

Dessutom, era representanter är otroligt tråkiga.

PS: Visa spel vi vill ha nu tack, hemmafruarna och casual folket tittar inte ens på det här.

'Liveblogging'

Kl: 02:34 - ÄNTLIGEN! SPEL! Red Steel 2. Meh.

Kl 03:02 - Splinter Cell: Conviction igen? Amen snälla.
-Spelet ser bra mekaniskt ut med några intressanta idéer. Men jag har ett orosmoment med att de får det att framstå som för shooty och inte nog så smygande som Chaos Theory var. (Och är enligt mig höjdpunkten i serien.)
De verkar ha missförståt hur man faktiskt ska spela Splinter Cell. Det ska inte vara snabbt och intensivt. Spelets intensivitet ligger i dess långsamhet och inte i en snabba actionscener med skottlossningar up the wazoo. Jag vill kunna smyga mig lugnt omkring och gå riktigt nära på vakter för att plocka de. Inte avrätta de med ett skott i huvudet. Det finns absolut ingen stil i det.

Kl 03:14 - RUSE. Samma trailer ifrån tidigare i år. Försöker de ens?

Kl 03:16 - CAAAAASUAAAAAAAAAAAAAALS!

Kl 03:20 - Tween marknaden. Urk. Och jag trodde EA Girls var löjlig. Jag skäms nästan över att äga en DS när jag ser detta.

Kl 03:22 - APPLÅDER?! Över det där?! Det existerar inga gamers i den publiken.

Kl 03:24 - Inte mer fitness spel. SNÄLLA. Det är nog med att EA babblande om de tidigare. De är bara en ursäkt för lata folk att tro att de tränar. GÅ OCH TRÄNA UTOMHUS ERA LATMASKAR! (Jag kommer hata Nintendos konferans om de ska babbla om det. Enda räddningen där är typ Reggienators snack.)

Kl 03:28 - Wii, den nya dumpningsplattformen för det mesta som egentligen inte borde finnas. Ge mig Muramasa så vi får nått ordentligt till Plattformen.

Kl 03:31 - Nu det där är ett intressant sätt att gå in på scenen. Och kan de sluta tjata om stjärnor. Ingen bryr sig om Rabbids.

Kl 03:33 - Så Ubisoft försöker göra ett Katamari Damacy eller vad?

Kl 03:36 - Tja, den här presentatören är lite annorlunda. Även han försöker lite för mycket med att verka speciell. Fast misshandla en rabid som så ser faktiskt lite underhållande ut på ett sadistiskt sätt.

Kl 03:42 - En jetstyrd kundvagn. Nu det är nått jag inte har sett.

Kl 03:43 - Även om TMNT är nostalgiskt så är det inte precis nått jag vill höra de babbla om. Och snälla. Inte mer franska accenter. Snälla.

Kl 03:44 - Ubisoft attraherar talang? Vad jag har sett så verkar han tala i nattmössan. (DET ÄR VÄLDIGT LJUST UTE NU.)

Kl 03:45 - De har fått folk som har jobbat på Ninja Gaiden och Dead & Alive att jobba på ett TMNT spel. Snacka om nedgradering på deras sida.

Kl 03:45 - Wow. Ett brawler spel baserat på den nya TMNT serien. Wow. Och vad farao hände med April som journalist? (Och alla killars kärleksobjekt.)

Kl 03:47 - Oh sweet. No More Heroes 2. Äntligen nått mer värt att nämna.

Kl 03:48 - Hm, Rez, Space Channel 5. Nu där är några gamla minnesvärda spel. (DET ÄR NU DAGSLJUS UTE!)

Kl 03:49 - ÄNTLIGEN. Orden renässans och italien har nämnts.

Kl 03:50 - Äntligen snack om Assassins Creed 2. Det tog sin tid. 8 miljer kopior sålda. Inte dåligt. Undra hur många som återlämnades illa kvickt sen igen.

Kl 03:51 - Tacka Kejsaren. Ett ordentligt spel.

Kl 03:54 - Hm, intressant trailer. Inte så dålig.

Kl 03:55 - Det är ÄNTLIGEN över. En av de absolut sämta presskonferanserna för årets E3 är äntligen över. Och inte ett pip hörde vi om Thief 4 eller Deus Ex 3 för den delen. Kommer Nintendo att vara lika dåliga? Eller komma Ubisoft att stå i skamvrån under resten av E3? Det återstår att se. (DET ÄR NU VÄLDIGT VÄLDIGT LJUST UTE.)

#blogg


signatur

Kokade Åsikter, tillgänglig både på Svenska och Engelska.

1
Skriv svar