E3: Överraskning istället för Portal 2

Robot
Medlem
E3: Överraskning istället för Portal 2

Inte Episode 3, tack. Ge oss Half-Life 3!
Ytterligare en expansion med Source motorn känns faktiskt helt fel nu, då den är ganska daterad. Ska dom avsluta hela Half-Life sagan så tycker iaf jag att den avslutningen förtjänar ett rejält ansiktslyft och ett helt spel.

BME
Medlem

HL2:ep3 är portal 2! Överraskning!


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

BME
Medlem
Skrivet av Mordeus:

Inte Episode 3, tack. Ge oss Half-Life 3!
Ytterligare en expansion med Source motorn känns faktiskt helt fel nu, då den är ganska daterad. Ska dom avsluta hela Half-Life sagan så tycker iaf jag att den avslutningen förtjänar ett rejält ansiktslyft och ett helt spel.

ep 1-3 är HL3 enligt Gabe. Deal with it


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Om du vet hur tidiga TF2 såg ut så inser du att Valve kan ändra sina planer.

Jag tror att nästa HL drivs av en ny motor.

Medlem

Half Life 3! SNÄLLA!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

I agree HL 3 ploxxx

Medlem

hehe fan coolt vilken tid blir det? hoolabandola.

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Inte Episode 3, tack. Ge oss Half-Life 3!
Ytterligare en expansion med Source motorn känns faktiskt helt fel nu, då den är ganska daterad. Ska dom avsluta hela Half-Life sagan så tycker iaf jag att den avslutningen förtjänar ett rejält ansiktslyft och ett helt spel.

Visst, problemet är att spelet isåfall kommer att komma om 4-5 år. Att EP3 har tagit 3 år och säkert ett tag till är ju för att dom har arbetat med L4D och Portal 2. HL1-HL2 tog väl 5 år? Och då arbetade dom bara på HL2.

Jag hoppas och tror att det handlar om whatever Icefrog gör hos Valve. Han sa ju att de skulle berätta om det "Snart".

Medlem

Gissning #1:
Valve hoppar över HL episode 3 och kommer ut med episode 4!

Gissning #2:
De har köpt upp Duke Nuke'em Forever, konverterar det till Source-motorn och kommer att släppa det "när det är klart".

Gissning #3:
De släpper en helt ny IPR: Half-Left 4 Counter-Strike Fortress of Defeat Portal. Blandar det bästa av flera spel i ett. Spelas i browser.

Gissning #4:
Något annat.

Medlem
Medlem
Skrivet av RazorShard:

Gissning #1:
Valve hoppar över HL episode 3 och kommer ut med episode 4!

Gissning #2:
De har köpt upp Duke Nuke'em Forever, konverterar det till Source-motorn och kommer att släppa det "när det är klart".

Gissning #3:
De släpper en helt ny IPR: Half-Left 4 Counter-Strike Fortress of Defeat Portal. Blandar det bästa av flera spel i ett. Spelas i browser.

Gissning #4:
Något annat.

''Gissning #3:
De släpper en helt ny IPR: Half-Left 4 Counter-Strike Fortress of Defeat Portal. Blandar det bästa av flera spel i ett. Spelas i browser.''

Känns som ett lovande spel, springer runt me portal gun o skjuter bort hoppande headcrabs genom portaler på dd2 ( hoppas Hoppas HOPPAS )


signatur

Rwa?

Medlem

Under den här tiden borde Valve hunnit med både Episode 3 och Half Life 4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Citat:

Valve-tid synkas med jordens övriga tideräkning?

I loled


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

Half-Life nyheter ser jag ärligt talat fram emot mer än Portal, även om Portal nyheter vore helt underbart.

Skrivet av RazorShard:

Gissning #1:
Valve hoppar över HL episode 3 och kommer ut med episode 4!

Detta fick mig att tänka på Leisure Suit Larry 4.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leisure_Suit_Larry_4:_The_Missin...


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Half-Life Episode 3 blir det garanterat inte då det skulle vara för väntat. Valve gillar att överraska så det blir något helt annat.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Dota 2.0 gogogo

Medlem

Integrering av Half-Life 2 och Portal skapa "Half Life 2:: Episode 3 Portal Edition"? <.<


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

AW8
Medlem
Skrivet av Proximately:

Integrering av Half-Life 2 och Portal skapa "Half Life 2:: Episode 3 Portal Edition"? <.<

Det här tror jag på.

För jag orkar fan inte tänka ut nåt eget som de nu kan överraska med!
Det blir till att vänta och se.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Gissning #2:
De har köpt upp Duke Nuke'em Forever, konverterar det till Source-motorn och kommer att släppa det "när det är klart".

Den teorin ställer jag mig bakom. Det hade varit en "surprise" för historieböckerna.

Inaktiv
Skrivet av BME:
Skrivet av Mordeus:

Inte Episode 3, tack. Ge oss Half-Life 3!
Ytterligare en expansion med Source motorn känns faktiskt helt fel nu, då den är ganska daterad. Ska dom avsluta hela Half-Life sagan så tycker iaf jag att den avslutningen förtjänar ett rejält ansiktslyft och ett helt spel.

ep 1-3 är HL3 enligt Gabe. Deal with it

Inte då
Pratade med han senast förra månaden så


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

THIS JUST IN: Half-Life 3 blir launch-titel för Dreamcast 2. Berieve.

Medlem

Ricochet: Source. Now with 95% more hats.

BME
Medlem

För ultimata troll faktorn, Engineer update på E3


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Hoppas på ny spelmotor, är så förbannat trött på den där jäkla Source-motorn.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Antingen är det HL2:EPI3, HL3, eller L4D3! just guess


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

LEFT 4 DEAD 3!

Medlem

Jag hoppas och tror det handlar om vad IceFrog trixar med på Valve


signatur

Wai

Medlem

Tror l4d2 fick så mycket negativt för dom släppte det så tidigt efter ettan så att det inte kommer släppas en ny på länge, länge.

Jag hoppas på något helt nytt spel, med en ny motor.

123
Skriv svar