Min helg i punktform

Inaktiv
Min helg i punktform

Fredag
* Börjar bra när Internet lägger av (anledningen till bloggtorkan hint, hint).
* Pluggar det sista inför tentan. Sjukt nervös, lite som nationella i Matte B för 4 år sedan, jobbigt ämne den där engelska lingvistiken.
* Provkör vår Plymouth Valiant Signet från -66. Vill glida in till tentan i stil. Känns sådär, litar inte riktigt på bilen som har ett eget litet liv ibland känns det som.
* Tredje avsnittet av Generation Kill är bäst hittills.

Lördag
* Tentan börjar klockan 09.00. Kriminellt tidigt för en lördag.
* Klarar (förhoppningsvis) tentan. Känns jävligt bra överallt och ingenstans.
* Anders och Mattias sätter ihop grillen på 65 minuter. Vi andra mest skrattar oss igenom processen.
* Grillar på eftermiddagen och kvällen. Vädret är underbart, maten likaså.
* Den sjukaste jävla fobin ever manifesterar sig i att Sabina blir helt fucked up om någon säger ordet "ådror". Jag testade själv och blev stampad på min nakna fot medelst sandalprydd fot. Har kvar märket.
(Alltså, allvarligt talat Sabina, sök hjälp. Jag har aldrig sett något liknande. Tur att SSS (psyket) ligger i närheten iallafall)
* Kan någon förklara för mig Rafaels roll i senaste Robinsonavsnittet? Fattar noll.
* Spelar Magic Ball i multiplayer. Roligare än att spela själv iallafall, vilket inte säger så mycket. Spelet bör inte köpas av någon, speciellt inte någon som gillar DX-ball.

Söndag
* Upp redan kvart i nio för att spela golf. Åker in till Växjö och ut till Rockatorp. Pågår någon jävla tävling så vi fick inte lira. Känns surt.
* Åker till Media Markt istället. Mattias köper Conan (hack´n´slash-et, inte rollspelet) till PS3 för den billiga penningen 180:-. Jag och Anders är eniga om att han ändå kommer ångra sig.
* Käkar dyr-pizza på Lanterna. 88:- för en Bolognese, men gud så god den var.
* Går runt i city och förundras över att allt är stängt på en söndag. Kikar in i skyltfönstrena till 4Sound i säkert 10 min och låtsas som att vi egentligen vet vad vi pratar om.
* Jobbar på kvällen, kommer hem och glor på Nip/Tuck efteråt.
* Förundras över Wolverine-spelets (relativt) starka recensioner. Funderar på att köpa det, har inget bättre på g.
* Bloggar.
* Internet funkar fortfarande inte, eller när det själv vill.
* Godnatt.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Min helg i punktform

Såg att du spelade Magic Ball, och undrade ändå om du tyckte det var bra, och nu fick jag svar.

Kul läsning, speciellt lördagen.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Magic Ball bör inte köpas ens för Trophies, det finns det inte tillräckligt av


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar