Hur fan tänker dom #5? - Rainbow 6 vegas 2

Inaktiv
Hur fan tänker dom #5? - Rainbow 6 vegas 2

R6V2 är ett spel som bygger ganska mycket på realism, vilket jag uppskattar. Att ta skydd, peaka fram och sänka någon med ett par välriktade kulor samtidigt som man spränger den där laddningen C4 vid dörren medans en kompis kastar in en flashbang och man stormar in tillsammans, täckande varandras flanker...
Jag älskar det.

En annan del av spelet som är väldigt intressant är det faktum att man själv får välja vilken typ av armor man vill ha på sig. Vill du prioritera hur mycket skydd plagget ger eller är det viktigare att du är snabb och rörlig?
Du får till och med customiza vilken sorts camo du vill ha på byxorna, tröjan, kepsen/hjälmen osv.
Allt från riktiga camouflage, bland annat Sverige finns representerat, till mer oortodoxa varianter. Om du kommer upp i tillräckligt hög rank kan du till och med designa ditt eget (har jag hört).

Med allt detta i åtanke, finns det någon bra anledning till varför man inte kan byta facial camo?

Liksom, okej, jag kanske vill ha ansiktsmaskering ibland beroende på vilka uppdrag jag kör, och isåfall vill jag även ha olika camo beroende på vilket uppdrag jag spelar just för tillfället.
Så det faktum att man är fast med det man valde från början för alltid, såklart även om man valde att inte ha något överhuvudtaget, suger. Mycket.

Hur fan tänkte dom?

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar