Let´s talk about sex

Inaktiv
Let´s talk about sex

Igår ägnade jag och några av mina medarbetare sisådär 3-4 timmer åt att prata om en jefla massa bisarra grejer medans vi satt och rullade tummarna i kodningsrummet.
Jag kan ju börja med att be om ursäkt till alla stackars jularbetare som inte hade kuk nog att säga ifrån när det blev för grovt men iallafall.

Jag vill nu ha er hjälp. Hjälp oss med att besvara våra frågor. Våga blotta er.

1. Det mesta avhandlades, bland annat visade det sig att många killar sitter ner när dom pissar. Det trodde jag bara var något som gamla gubbar med svag stråle gjorde och jag blev riktigt chockad när jag fick höra detta.
Fråga: Står du eller sitter du ner när du pissar?
Kan avslöja att ställningen hittills faktiskt är 50-50.

Vi pratade om smärta och njutning, hur det hänger ihop. Jag och en annan kille skulle t.ex. vilja testa att bli upphängda i krokar, bara för att se hur det är. Det var väl inget som fick så stort gensvar hos resten av gänget dock.

2. Sen presenterade jag tesen om att strypsex skulle va det ultimata sexet, då utövarna själva hävdar att en orgasm när man inte kan andas och, i princip, ligger för döden blir en vild upplevelse då kroppen blandar en massa olika känslor samtidigt som adrenalinet pumpar för fullt.
Folk verkade dock mest tycka att jag var lite konstig som ser detta som det ultimata sexet, skattkistan i sökandet efter sin sexuella peak om man så vill. Det ska ju såklart sägas att detta måste ske med en person som man litar på till 100% och som vet både sina egna och mina gränser.

Likaså höjdes det på en del ögonbryn när jag avslöjade att jag vill bli dominerad.
Inget konstigt egentligen, bara lite handfängsel, ögonbindel och kanske lite hett vax. Tror däremot inte att jag skulle igång sådär våldsamt på piskor och smisk, men att vara hjälplös och tvingad att lyda en persons minsta vink tror jag skulle vara otroligt upphetsande. Här fick jag medhåll från en tjejkompis, så just nu är vi på jakt efter en riktigt bra Master/Domina som kan hjälpa oss.
Vad tycker du? Hör smärta och sex ihop? Helt naturligt eller riktigt fucked up?

3. När jag har stånd kan jag böja min penis fritt i alla riktningar, utan smärta som följd. Uppåt till exempel är det inga problem att få ollonet att nudda magen. Detta gäller tydligen inte alla utan vissa killar verkar ha en penis styv som ett järnrör i erigerat tillstånd.
Så frågan är ju:
Kan du böja på din erigerade penis utan smärta?

4. Jag hävdar att om en heterosexuell man t.ex. sitter i fängelse, befinner sig i ett krig eller någon annan situation då det inte finns kvinnor att tillgå, och han har sex med en annan man så är han homo/bisexuell.
Notera att dettta endast gäller om man har ett eget val. Det gäller alltså inte om du t.ex. blir våldtagen i fängelset. Jag fick starka mothugg av en tjej här som hävdade att behoven överstiger den sexuella identiteten, men jag håller inte med.
Hon menade till exempel att vissa män i fängelser använder sex för att utöva makt, och att det inte är sexuellt.
Jag hävdar att den här killen ändå har ett val att "utöva makt" eller inte, och därför är att betrakta som bi alt. homosexuell.
Kan man genom fritt val ha sex med en kille utan att vara bi/homosexuell?
OBS! Även tjejer får såklart svara.

5. Jag hävdar att om du blir tvångsavrunkad av en annan kille så kommer du att komma, det spelar ingen roll att det är en man, en hand är en hand.
Motargumentet var att du vet att det är en man och därför kommer att tycka att det är äckligt, och på så sätt hindrar du dig själv från att komma.
Tror du att du skulle komma om du blev avrunkad av en annan kille?

6. Jag är lite oldschool, jag tycker egentligen att man ska känna tjejen ifråga och helst vara kär innan man har sex med varann. Samtidigt ser jag inte ner på killar som har onenightstands då jag själv också skulle kunna tänka mig att ha det. Däremot tycker jag att killar som har en ny tjej varje helg är lite för mycket. De är slampor.
Det var kul att de flesta killar höll med här, och helst ser att känslor ska vara inblandade.
Detta gäller även tjejer. Jag tycker såklart att tjejen bör känna och vara kär i killen innan de har sex, och tycker inte att tjejer ska ligga runt med olika killar varje vecka. Isåfall är de också, logiskt nog, slampor.
Vad tycker ni? Behöver man känna personen man ska ha sex med? Kan man ha för mycket sex/med för många personer?

Så snälla hjälp oss med statistiskt underlag, så att vi kan gå vidare med våra liv.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Let´s talk about sex

1. Jag sitter. Det är mycket bekvämare att sitta än att stå.

2. Sex handlar väl i första hand om njutning. Smärta är på sätt och vis en annan sorts njutning, iaf i mindre doser. Så om man inte har något emot att få lite ont så hänger det i högsta grad ihop.

3. Det beror på hur du menar med böja. På mitten eller från roten? På mitten låter lite inkorrekt.

4. Man kan självklart ha sex med någon av samma kön utan att vara bi eller homo. Dock så lär man inte gilla det. Det är när man gillar det som man är bi/homo.

5. Jag tror som du att vet man att det är en man så är det avtändande. Och man lär inte få stånd då heller.

6. Det beror väl mest på hur man själv är som person. Jag har svårt att tänka mig att ha sex med någon jag inte känner. Då kan man lika gärna onanera. Om det är med någon man tycker om så blir det ju mer speciellt, lite mysigt, liksom.

För mycket sex kan man väl egentligen inte ha. Men enligt mig så är det sjukt avtändande och äckligt med någon som har haft sex med väldigt många.

Medlem

1. Olika, typ 50/50

2. Tror inte smärta har så mkt med det hela att göra, inte för mig i alla fall.

3. jag kan böja ganska mkt, upp gåt lätt till magen men ner går inte lika bra.

4. Det går väl, inget jag skulle göra dock.

5. Jag tror det är möjligt efter ett ganska bra tag.

6. Jag vill helst känna personen. Men det går nog med en person som man träffat för 2 timmar sen Max antal skulle jag nog tycka är 3 st. Tror man kan ha för mkt sex. Någon gång måste det bli "tråkigt" ?


signatur

Rawr

Inaktiv

Starta en sextråd, Kullberg!


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Tänkte det, men senast jag gjorde det (inte detta forum dock) så översvämmades den och det var svårt att hitta en röd tråd.
Men vi får se, visst intresse verkar ju finnas

Blacknuz: Menar från roten, vill ju ogärna bryta av den


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Skrivet av Kullberg:

Blacknuz: Menar från roten, vill ju ogärna bryta av den

Ah, då hänger jag med. Jag trodde inte att det fanns de som inte kunde böja på den på det viset. o.O Min är väldigt rörlig, även om jag inte kan böja den för långt nedåt utan att det gör ont. Taskigt läge att inte kunna böja den alls, lär vara mindre trevligt och en aning osmidigt.

1
Skriv svar