Skamlös självreklam

Inaktiv
Skamlös självreklam

Tänkte promota mina youtubevideor lite.
De två första filmerna är filmer som jag och en kompis spelade in när vi gjorde lumpen i Göteborg. Ofta är man lite lätt uttråkad när man gör lumpen, och vad passar då bättre än att bryta av en klädgalge och smiska skiten ur varandra? Detta skedde vid flera tillfällen, men tyvärr filmades bara just detta.

Den första är fullängdsversionen, komplett med efterföljande kommentarer och allt.
Låt: Pat Benatar - Hit Me With Your Best Shot.

Andra videon är en nerklippt version, med bara slagen.
Låt: Rally - Slår & Smiskar

Trivia: demografiskt sett är 80% av mina tittare på dessa två videor män, och ca 42% av dessa är mellan 45-54 år gamla.
Ganska kul att veta att man förmodligen har tjänstgjort som runkmaterial till några gamla gubbar.

Tredje videon, "Man+Monkey=Love", är den jag är mest stolt över, mitt Magnum Opus om man så vill (hittills iallafall).
Det är såhär jag och min bror Adam tycker att musikvideon till Apologize borde ha varit. Tyvärr är ju inte låten 7:15 lång (det är nästan två minuter eftertexter ) så vi har loopat den lite.
Även om jag såklart är partisk i målet tycker jag att det är en skam att se hur få views den har, både sett till kvalité och hur lång tid det tog att göra. Den är inte alls perfekt, många scener känns såhär i efterhand onödigt utdragna, men den är bra.

För närvarande har jag inte några direkta uppslag till någon film, tänkte göra en musikvideo till "America, Fuck Yeah!", men ångrade mig när jag såg hur många sådana det redan finns.

Säg gärna vad ni tyckte.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Skamlös självreklam

och Kullberg undrar varför han inte får några tjejer....

Medlem

Ibland verkar du lite knepig Kullberg...

Inaktiv

Klart jag undrar det. Syns det inte vilken fin och känslig man (pojk) jag är i apvideon?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar