Björnliganmössa

Inaktiv
Björnliganmössa

(Ja, jag ser lite lätt dum ut på bilden, fler kommer.)

Satt och sorterade post på jobbet i måndags när det kom ett nummer av Kalle Anka. Premien var en mössa med Björnliganmotiv, dvs. att det stod 176-167 på den.
Och jag bara tänkte: "Den...måste...jag...ha!"

Har själv prenumererat på Kalle Anka i drygt tio års tid, slutade väl runt 2003, och detta måste överlägset vara den bästa saken de nånsin gett bort. Antingen detta eller såna där klibbiga händer som man kunde kasta på väggar, Fredrik Reinfeldt och annat löst folk.

I tisdags inhandlade jag min egen mössa, den fanns i svart och rött och jag valde som ni ser den svarta.
En mössa för 25:- är inte fy skam med tanke på den ekonomiska krisen och allt. Grejen är också den att den är lite för liten, då 21-åringar knappast ligger i Kalles målgrupp.
Så när jag har den på mig så drar jag bak den en bit på huvudet och blottar luggen. Sen måste jag också vika ner den baktill för att den ska täcka öronen.
Min första tanke när jag såg mig själv i spegeln efter dessa småjusteringar var "Fan, bättre på fjunskägget lite och du ser ut som en tvättäkta skatare".
Och det är såklart något positivt.

I helgen/kommande vecka kommer jag att publicera ett bildgalleri på mig själv och mössan i olika poser där jag visar hur mycket jag tycker om den.

Själva Kalle-tidningen var dock en stor besvikelse. Inte rolig eller intressant på nåt vis. Härmed SKÄNKER jag bort nr 3/2009 av Kalle Anka till den förste som vill ha den. Jag bjussar till och med på porto och allting. Bara skriv PM/Kommentar om att du vill ha den först och den är din.

Och det bästa är: Idag är det fredag, vilket betyder att det har kommit ett nytt nummer. Så du kan inte skaffa någon själv.
BURN!

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Björnliganmössa

"I helgen/kommande vecka kommer jag att publicera ett bildgalleri på mig själv och mössan i olika poser där jag visar hur mycket jag tycker om den."

Haha. Längtar redan XD

Inaktiv

Jag tar nummret:)

Andreas Johansson
Deltavägen 15
98145 Kiruna

Inaktiv

Numret anländer i nästa vecka.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar