Carlsen Homecoming Bonanza

Inaktiv
Carlsen Homecoming Bonanza

"Carlsen Homecoming Bonanza" blev det mer eller mindre officiella namnet på den fest som Anders hade igår för att fira att gamle klasskamraten Henrik Carlsen kom på besök från Köpenhamn.
Festen var en riktigt korvfest med sex grabbar vilket passade mig själv alldeles ypperligt. Vi tog kort där jag och andra icke namngivna festdeltagare posade nakna med en riktig (RIKTIG!) gitarr. Förhoppningsvis kan jag få bilderna inom de närmaste dagarna.
Efter det var det någon som ropade "KALSONGFEST!" och vips så satt där tre frigjorda killar i bara underkläderna och krökade ihop med tre konservativa tråkgubbar som bestämt skulle behålla kläderna på.
Iallafall, kul var det och vi (mest jag) tyckte att vi på nästa fest (förslagsvis där det några tjejer finns med) skulle ha Togatema, som man ser i amerikanska filmer. Fast det kanske är bäst att vänta tills sommaren med det.

All makt åt Tengil och mer nakenhet åt folket är väl de viktigaste slutsatserna man kan dra av gårdagen.

PS. Missa inte Erik & Mackans nya serie Herre på täppan om 50 minuter. There will be awesomeness.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Carlsen Homecoming Bonanza

There will be en guy som käkar 5st av en av världens starkaste chilifrukter och måste bäras ut och få läkarvård.

Fast jag antar att det räknas som awesomeness.


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Inaktiv

Klart det gör
Fast tycker faktiskt första avsnittet var sådär.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar