Jobb, spel, sjukdomar och sexblogg

Inaktiv
Jobb, spel, sjukdomar och sexblogg

Det sägs att människor bara kommer ihåg tre saker. Det är därför ordet "Toil" (hårt arbete) utelämnades ur det berömda talet av Winston Churchill där han yppade orden "Blood, sweat and tears.
Men jag är ju som ni vet en optimist, och jag hoppas att människans minne har utvecklats framåt de senaste 55 åren eller så. Därför vågar jag sätta fyra (fem?) ord i rubriken.
Tobias Kullberg, rebellen.

Hursomhelst, rubriken sammanfattar väl ungefär varför jag inte bloggat så mycket på sistone, har fan inte ens suttit vid datorn på 2,5 dygn.
Tanken var att Björnliganmössan® skulle gästbloggat under tiden men den late fan har inte fått tummen ur, men nu är jag ju tillbaka iallafall.
Jag har jobbat och stått i hela veckan då sjukdomar har härjat hej vilt över hela Moder Sveas land.
Bra såklart, mannen gillar cash yo. Men vissa andra saker blir ju lidande. Kom till exempel på att jag inte onanerat på 3 dagar innan idag, fast det är åtgärdat nu.

Sen efter att ha klarat Killzone 2 och konstaterat att multiplayerdelen inte höll måttet har jag återupptäckt PAIN och blivit ännu lite bättre på Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, där jag nu kan titulera mig hyfsat bra, bättre än medel iallafall.

Sen har jag varit och är fortfarande förkyld, och i måndags-tisdags var jag inte på humör att göra mycket alls, allra minst sitta framför en datorskärm.

Men när jag tillfrisknade började jag läsa Puma Swede´s blogg, den engelskspråkiga varianten. Rätt lol måste jag säga, ta det här till exempel:

Here´s a funny conversation that took place when I was having lunch at school today. Sitting eating with a girlfriend and this young guy comes up to us and the following conversation takes place:

Guy: Hey girls. I come from a Spa 2 blocks from here and we now give 90% discount on our treatments.

Me: Do you offer happy endings?

Guy: You are joking right? he said laughed a little bit nervously?

Me: Nope. I want to know if you offer happy ending at the spa. If you do I?m interested.

Guy: Eeeh, hmmm, I don?t know what to say?. Even more insecure and nervous at this point.

Me: Just a simple yes or no will do.

Guy: Eeeh, I don?t know. Maybe? You can go there and ask?

Me: I?m not going anywhere unless I know you guys offer happy endings.

Guy: Why would you like a happy ending?

Me: It?s not for me. It?s for my boyfriend. I can?t satisfy him sexually so I have to by sexual services for him.

Guy: I?m very sorry to hear that.

Me: Don?t be. It is what it is. So can I buy a happy ending at the spa for him or not?

Guy: I have to go now, but here?s a brochure from the spa.

Hahaaaa, I thought it was so funny. My friend thought I was being serious cause I didn?t laugh. Had to explain that I like to fuck with people every now and then. She still looked a little bit confused?

Men nu kan ni iallafall räkna med löpande uppdateringar de närmsta dagarna då jag under veckan bullat upp med en del sköna ämnen. Även nya delar i "Hur fan tänker dom?" kommer att publiceras.

Den som väntar på nåt gott...

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Jobb, spel, sjukdomar och sexblogg

...väntar alltid för länge.

1
Skriv svar