Trumstock is no more

Inaktiv
Trumstock is no more

Slog precis av en trumstock på mitten när jag lirade "Hot Blooded" av Foreigner. Det var ju inte så kul.
Star Power vägrade som vanligt aktiveras varpå jag som vanligt slog till extra hårt och då sa det bara knäck.

Efter detta har jag gått igenom sorgens fem stadier, as made famous by Elisabeth Kübler-Ross.

Först kom förnekelsen, jag fortsatte trumma tills låten var färdig, för jag vägrade inse att det faktiskt hade hänt.

Sen kom ilskan, "varför i helvete gör de inte trumstockar som faktiskt håller till att spelas med?" tänkte jag.

I det tredje stadiet, förhandling, kollade jag på det som var kvar av stocken och sa: "jag gör vad som helst, bara du blir hel igen", men jag fick inget svar, det var som om han hånade mig.

Sen satte depressionen in, när jag började tänka på att jag inte kan köpa en ny (säljs de i enpack tro?) förrens tidigast imorgon.

Till slut accepterade jag det hela, tog tag i mig själv och sa att ändå inte finns något jag kan göra åt saken, det är bara att försöka gå vidare.

Snart ska jag sätta igång med min egna fas sex, dvs. supa tills jag har glömt bort det som hänt för att på så sätt lindra smärtan. Hoppas det funkar.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar