Ballar av stål-det andra brevet

Inaktiv
Ballar av stål-det andra brevet

Som ni vet skickade jag ju för ett tag sen ett brev till Kanal 5 angående en programidé för Ballar av stål.

Jag har inte fått svar ännu. Men skam den som ger sig. Idag skickade jag ett nytt brev.

"Hej igen.
Tobias Kullberg här med ytterligare en idé som ni helt gratis, just det, jag sa gratis vilket vi ju alla vet är gott, får använda i nästa säsong av "Ballar av stål".

Jag hade, återigen, tänkt mig att det här skulle passa Soneby Citysports. Vad jag pratar om? Sharking såklart.
Kärt barn har ju många namn, sharking, debagging, jocking, pantsing, whatever. Vad man gör är iallafall väldigt enkelt. Man springer fram till en helt oanande tjej och drar ner hennes tröja/topp alternativt kjol/byxor. "The pulling down of someone's skirt or trousers against their wishes" som Wikipedia uttrycker det.
Jag är inte hundraprocent säker, men jag tror att kjolgrejen startade i Japan, och grejen med att attackera överdelen kom till i Europa i och med det som kallas "European Sharking".
Men det är ju sak samma egentligen, ni väljer ju såklart själva vad ni vill satsa på, vilket som har potential på störst tittarsiffror. Ni kanske till och med kan introducera sharkandet av män? Isåfall kommer Kanal 5 gå till historien, tänk på det.
Jag bifogar en video med exempel på tillvägagångssätt, så att Martin kan öva lite.

På återseende,
Tobias"

http://www.videoklipp.se/videos/Noje/Sharking

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Ballar av stål-det andra brevet

Ja ja och åter ja!

Tycker ju att programmet i sin nuvarande form behöver friskas upp. Det här kommer att få moraltanterna att sätta i halsen! MER!


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv

Sexuellt ofredande?
Tycker såna här människor är motbjudande och jag skulle med nöje se på medans killen får pungspark efter pungspark.
Skulle någon göra så på/mot min flickvän och jag var i närheten skulle jag springa ikapp killen och slå skiten ur honom. Fy fan vad respektlöst!

Och att du ens föreslår nånting sånt till Ballar av Stål (som mest gör helt hjärndöda grejer, även om en promille faktiskt är kul) säger en hel del om dig som person.


signatur

Jag åkte på forumträff, sen fick jag herpes /Lakrismamma

1
Skriv svar