Twitter på låg niva

Inaktiv
Twitter på låg niva

Men först, en bild av allas vår egna svenska porrstjärna Puma Swede med anledning av svininfluensan:

Iallafall, tack vare Moore.se (som inte bara gav mig ovanstående bild) så hittade jag till sidan intetnytt.se. Det är ye olde sajt med fejkade nyheter som man sett ett antal gånger förut. Inget fel med det, sånt är alltid roligt, men en sak står definitivt ut:
Daniel Westlings twitter.

Detta är fan epic lulz. Några utdrag:

8 apr
14.56 Är i tvättstugan. Upptäckte just att Vickan kör Försvarets y-front.

9 apr
20.30 Spelar TP med familjen. Silva frågar mig om jag känner till Tysklands största sportbragd.

20.36 Putsar rustningar som bestraffning. Silvia gillade inte mitt svar "silver i andra världskriget".

21 apr
16.31 Käk med hela familjen. Carl Philip smackar ashögt. Silvia säger till honom att om han ska fortsätta vara en liten olüding så är det han som blir julkorv i år. Jag vevar handen som en köttkvarn mot Carl Philip tills han börjar gråta.

27 apr
20.23 Kungen har precis utnämnt mig till hertig av Husqvarna. Äntligen lite royal power!

20.34 Vickan förklarar att "hertig av Husqvarna" betyder att man ansvarar för dammsugning i slottets samtliga utrymmen. Kungjävel.

3 maj
23:57 Vickan och jag har nu satt gladpack på Silvias alla 46 WC-stolar.

5 maj
17:01 Calle P visar stolt upp sitt senaste motorcykelköp. Jag förklarar att det inte automatiskt blir en motorcykel om man sätter fast två spelkort med en klädnypa i bakhjulet på sin Monark.

17:03 Calle P ska visa mig vad hans motorcykel egentligen går för och trampar på för sin pappa och fosterland ut mot slottsgården.

17:07 Calle P blir omkörd av Prinsessan Lilians permobil. Jag påpekar att det kanske går fortare om han tar av stödhjulen först.

Och förresten, Kanal 5 har inte svarat på mitt andra mail, tyvärr. Så det blir nog inget.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar