inFamous, Max Payne 2 och Age of Conan

Inaktiv
inFamous, Max Payne 2 och Age of Conan

I slutet av förra veckan klarade jag inFamous, ett spel som jag rekommenderar alla med en PS3:a att köpa, och med sina ca 20 timmar är det perfekt för regniga sommardagar. Utsökt story, roliga krafter och mycket att hitta runtomkring i Empire City.
Igår klarade jag Max Payne 2 för andra gången det här jordelivet. Fan vad grymt det spelet är alltså. Personligen tycker jag att alla feberdrömssekvenser är jävligt dryga och storyn engagerar mig inte sådär jättemycket men actionmomenten är verkligen top notch. Så jävla snyggt när kulor träffar trä, det faktum att man faktiskt ser när kulorna skjuts och den skönt överdrivna fysiken på döda kroppar förvandlar Max Payne 2 till Bullet Times Magnum Opus (ledsen Stranglehold). Synd bara att spelet ska vara så fruktansvärt svårt ens på lägsta svårighetsgraden. Gå in i ett rum-kolla var fienderna står-dö-repetera.
Efteråt fick jag 07:59:62 på Manor Yard i spelsättet Dead Man Walking, försök slå den det som kan.

Men vad gör man då när man inte har något vettigt att spela varken på konsol eller Pc och sommarlovet står för dörren? Jo, man börjar lira det enda MMO man vågat ge sig på genom åren: Age of Conan.
Idag är det dags att unfreeza kontot som varit låst sen förra sommarlovet tog slut 23:e augusti.
Jag kommer spela med två karaktärer, en Bear Shaman och en Dark Templar ihop med brorsan och en av hans kompisar. En av de stora anledningarna till att jag la ner förra gången var just att jag inte hade någon att spela med så förhoppningsvis blir det ännu roligare den här gången.

Wish me luck.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
inFamous, Max Payne 2 och Age of Conan

Själv funderar jag på att ge Age of Conan ett försök. Får se om det är något att ha. Det verkar ju roligt i alla fall.

Medlem

Nämen! Jag började själv spela Max Payne 2 förrigår. Ja det är ju skitsvårt. Seriöst. De skjuter ned en direkt.

Känner du till någon bra Matrixmod eller så? Jag minns att min kompis körde en där man mötte massa Smiths, men jag kan inte hitta.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Inaktiv

Soltorkad3: Age of Conan-spelet kostar ju ingenting så det tycker jag att du ska.

Rubberchicken: Inte hemma i modscenen, tyvärr.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Ja, sen finns det ju en 7-dagars trial tillgänglig nu också. Men det blir inte förrän i slutet av månaden då jag har köpt en ny dator. Följer en månads speltid med när man köper spelet förresten?

Inaktiv
Skrivet av Soltorkad3:

Följer en månads speltid med när man köper spelet förresten?

Ja.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar