Visst vill ni se mig som förbundskapten för herrlandslaget i brottning?

Inaktiv
Visst vill ni se mig som förbundskapten för herrlandslaget i brottning?

Hörde idag på radion att herrlandslaget i brottning behöver en ny förbundskapten då den gamle fått kicken och sen inte ville ha jobbet när de ville ta tillbaka honom (konstigt eller hur?).
Så jag skickade iväg ett mail döpt till "Ansökan om jobbet som Förbundskapten för herrarna?" (det är dom som skriver det med stort F, inte jag) till info@swedewrestling.se. Vil du också se mig på denna prestigefyllda post? Mailbomba dom då och KRÄV DET!
Men först kan du ju läsa min motivering nedanför. Jag förstår verkligen inte varför jag inte skulle få jobbet.

"Hejsan.

När jag idag i sakta mak färdades hemåt medelst bil hörde jag en intervju med Eder ordförande Håkan Gustâv på radion där han förklarade att Jonas Lagerkvist tackat nej till att bli Förbundskapten igen. Smart att kicka honom förresten, för att sen försöka anställa honom igen, men vem är väl jag att döma...

Iallafall, i den häringa intervjun frågade reportern Håkan Gustâv ifall det var okej för vem som helst att ansöka om posten som Förbundskapten varpå svaret blev ett rungande "Ja".

Härmed skickar jag därför in min ansökan för jobbet.

Jag är inte utbildad brottartränare eller nåt, men jag är villig att lära mig. Egentligen är det bara den ingrodda trikålukten av svettiga pungar jag vill åt, men va fan, om jag måste bli Förbundskapten för att få obegränsad tillgång till detta otroligt starka afrodisiakum så får jag väl ta det. Kåtare än efter att ha begravt näsan i en pungsvettsblöt brottartrikå blir man ju inte.

CV kan skickas på begäran.

Ser fram emot att höra från Er,
//Tobias Kullberg"

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Visst vill ni se mig som förbundskapten för herrlandslaget i brottning?

Haha, risken finns att Håkan Gustâv åker hem till dig och kastar dig i mattan.. eller försöker iaf.
Han har väl inte mycket erfarenhet själv vad jag vet, så du kanske kommer iväg på en intervju om du har otur ;P

1
Skriv svar