CV och personligt brev away!

Inaktiv
CV och personligt brev away!

Skickade precis följande mail till Lars Lundberg, min kontakt på Svenska Brottningsförbundet:
"Hej Lars,
ursäktar dröjsmålet, har varit upptagen i helgen med att supa.
Bifogar i det här mailet CV, personligt brev samt en länk till ett foto på mig själv.
Ser fram emot fortsatt korrespondens,
//Tobias"

Foto: it´s-a me.

Fotot ser ni ju själva hur seriöst valt det är, CV:t var dock rätt normalt. Ja, bortsett från att jag bestämde mig för att använda FredFearless, eller rättare sagt "Sveriges blivande assisterande förbundskapten för herrlandslaget i brottning", som referens.

Nedan följer mitt personliga brev som såklart inte är seriöst för fem öre. Och om du inte vill bli min ass. förbundskapten så får du säga till i tid så jag kan hitta en ny kandidat Fred, hoppas du inte tar illa upp av det jag skriver

"Hallå eller.
Tobias var namnet som ni kanske kommer ihåg från mitt förra mail. 22 bast är jag, ganska omogen för min ålder till på köpet skulle nog vissa säga.

Jag har som sagt ingen erfarenhet av brottning överhuvudtaget, däremot fick vi lära oss det betydligt manligare Krav Maga (brottning är ju rätt homoerotiskt egentligen) i lumpen och vissa saker där går säkert applicera även på brottning. Anledningen till att jag gärna skulle ta Förbundskaptensjobbet trots min bristande kontakt med sporten är ju som sagt för att jag vill åt alla brottartrikåer indränkta i manssvett, och då speciellt pungsvett. Lön vill jag såklart ha, men jag kan tänka mig att göra vissa avdrag i utbyte mot brottartrikåer. Tänkte förresten sköta jobbet vid sidan av mina studier. Det funkar ju bra på Posten och hur mycket svårare kan det här va liksom? Ligga och sniffa pungsvett klarar väl nästan vem som helst. Tänkte även sticka till USA nästa höst, uppleva en ny kultur, ett nytt språk och nya fittor. Men va fan, den dagen den sorgen, eller hur? Nu för tiden finns det ju Skype och en massa annat gött, så det löser vi.

Jag tror att jag skulle passa jävligt bra som Förbundskapten för att jag är ambitiös i allt jag tar mig för (som inte är jobbigt), har en vilja av järn (så länge allt går min väg) och inte räds att dryfta mina åsikter (så länge det inte finns någon risk för konflikter, är konflikträdd till tusen). Annars har jag via insidekällor förstått att ni mottagit ett antal mail från personer som stödjer mitt kampanjande och jag tror att deras beskrivning av min person är mer än tillräcklig.

Vad gäller planer för landslaget tänkte jag, i egenskap av alkoholmissbrukande student, att jag skulle röra om i grytan lite vad gäller stilar. Nuförtiden finns det ju grekisk-romersk stil och fristil, men för att göra sporten mer attraktiv för folk som ännu inte får handla på systemet samt roligare för publiken att kolla på tänkte jag införa stilen Drunken Wrestling©. I likhet med Drunken Boxing ska alltså brottarna brottas som om de vore shitfaceade. Jag räknar med att vi får behöva gå på spriten rätt hårt på de första träningslägrena så att stilen verkligen sitter, men successivt kommer vi alla bli så alkoholiserade att det inte längre behövs. På tal om detta så kanske vi kan fixa sponsring av Systembolaget, vad sägs om det?

Vidare så KRÄVER jag en assisterande förbundskapten vid min sida, och jag har den perfekta mannen för jobbet: säg hej till Ludde Lundblad, 32, från Gävle. Det finns dom som har livserfarenhet. Sen finns det dom som har livserfarenhet. Och sen så finns Ludde Lundblad. Hans beryktade fingerfärdighet (iofs anpassad för damer, men det funkar nog ändå) kommer säkerligen leda till mången nya intressanta grepp och vad gäller strypgrepp så har han tack vare Stryp-Sandra lärt sig en del även där.
Vi skulle helt enkelt komplettera varandra sjukt bra:

Den äldres visdom+ den ungdomliga entusiasmen
Norrlänning+Sörlänning
Knegare+Student
Småbarnsförälder+Ständig singel
Xbox 360+PS3
=
Era Nya Förbundskaptener

Så vad säger ni? Får man jobbet på stående fot eller måste man komma på intervju först?"

And now we wait...

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
CV och personligt brev away!
Skrivet av Kullberg:

...men successivt kommer vi alla bli så alkoholiserade att det inte längre behövs.

HAHA Humor på hög nivå det här Ska bli intressant o se vad du får för svar!

Medlem

ASG. Trevligt med ett skratt så här på kvällen

Medlem

Haha! Skönt brev som fan!

Medlem

haha


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det var faktiskt riktigt roligt. Perfekt läsning till morgonkaffet:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar