Lön + binaural recordings is the shit!

Medlem
Lön + binaural recordings is the shit!

Jag har aldrig längtat efter min lön såhär mycket som jag gör nu! jag har jobbat på ett lager i danmark genom ett bemannings företag sedan December och fått lön varannan vecka. men i juli fick jag fast anställning med nytt kontrakt och får min lön varje månd istället. så jag fick en halv lön som jag skulle klara mig på i en månad! lite drygt var det eftersom jag inte har sparat speciellt mycket pengar på grund av att jag köpt en hel del prylar och köpt Öresundskort vilket kostar en hel del.

Men nu på fredag så får jag full lön och mitt första köp blir nog Spore som jag väntat jävligt länge på!

Måste tipsa om en youtube länk som är riktigt cool!
http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA

läs instruktionerna innan ni sätter igång klippet

mer HDR:

#blogg

Medlem
Lön + binaural recordings is the shit!

Satan! Dina bilder är ju sjukt snygga! Vad använder du dig av för kamera måste jag fråga?!

Medlem

tack nice att du gillar dom!

jag använder en Sony DSC-T300 som jag är riktigt nöjd med! ger riktigt snygga bilder även om det är en kompakt digitalkamera.

ibland lånar jag min pappas systemkamera för att prova olika inställningar och det är såklart mycket roligare att fotografera med en sån.
men jag tycker det är mycket smidigare att ha en vanlig digitalkamera när man är ute på stan eller nått med mina vänner och hittar något random jag vill fota

1
Skriv svar