The Legend of Konjak

Inaktiv
The Legend of Konjak

Den där Joakim Sandberg är helt galen. Det som Tom Fulp och grabbarna lägger år på att få acceptabelt till XBLA kan han göra för att han har tråkigt. På konjak.org har han lagt upp ett "love letter" till Zelda-serien som ett litet belöningsjobb för att han behövde variera sig från sitt nuvarande projekt Solar Plexus . Eftersom Nintendo äger alla rättigheter till Link & co är spelet gratis och kan tankas här. Spelet är en bana långt och kan ses som en själslig efterträdare till Sandbergs Noitu Love 2. Behöver jag verkligen säga att det är galet bra?

PS Rätt gammalt och ingen nyhet direkt, men jag tyckte att världen borde få veta DS.

#blogg

Inaktiv
The Legend of Konjak

Man kan aldrig tjata för mycket om Konjak. Inte förrän alla vet vem det är och vilka grymma saker han gör.

I Noitu Love 2 har jag fortfarande inte sett allt, och vet inte heller vad jag behöver göra för att få det. Men jag vet att det finns mer! Och det är säkert awesome och helt värt tiden det tar mig att lista ut det.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

1
Skriv svar