En liten återkomst

Inaktiv
En liten återkomst

Hoppas ni har saknat mig!

Recap
Min blogg hette tidigare Ground Control To Major Percy. Ett himla coolt men ack så långt namn som nu skrotats till förmån för det mer behändiga Game Oddity. Anledningen till min frånvaro från Super Plays bloggosfär (ifall någon märkt vid den) var att jag fick jobb. Som bloggare! Jag sökte till GP och frågade om jag fick blogga om spel. Det fick jag inte, men jag fick gärna blogga om film. Så nu bloggar jag om film. Allt tack vare den här spelbloggen. Så kan det gå, tack för den Super Play.

Det kändes däremot lite snöpligt att jag skulle sluta blogga om spel när det ändå är det jag helst vill göra. Så nu har jag beslutat mig för att reviva den här bloggen efter 3 månaders uppehåll. Så nu tänker jag blogga om spel..igen. Inte så ofta. Det hinner jag inte. Förhoppningsvis någon gång i veckan i alla fall. Filmbloggen uppdateras däremot dagligen så den får ni gärna spana in här. Räkna med mer skamlös reklam för den.

Välkomna tillbaka hur som helst. Hoppas både ni och jag stannar.

#blogg

Inaktiv
En liten återkomst

Får du pröjs för bloggandet? Och publiceras det i Göteborgsposten också?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

En liten symbolisk summa. Funkar fint som extra-arbete till studierna. Mest är det kul att få betalt för att hålla på med något som jag verkligen tycker om.

Jo, visst finns vi i GP. Attiydsektionen som vi utgör har den exklusiva platsen på baksidan av Del 3 på tisdagar och torsdagar. Vem som hamnar där väljer vår redaktör. Samt varje fredag har en av skribenterna ett uppslag i Del 3.

1
Skriv svar