Uppesittarkväll

Inaktiv
Uppesittarkväll

Kl 03.00 i natt är det dags.

Ni hänger på eller?
En elak tanke: Jag tycker mig skymta en 5a mellan blixtarna, men tänk om det vore ett S? Vilket kanske skulle betyda att det nya subtance/subsistence utannonseras. Något som talar emot det är ju att Konami köpt rättigheterna för titeln Metal Gear Solid: Exsistence. Något som talar för det är att Metal Gear Solid: 4 släpptes som bekant förra året. Personligen hoppas jag väl på en 5a men den lille elakingen i mig kan inte hjälpa att det hade varit lite, lite roligt ifall internet ikväll släppte ur sig en gigantisk kollektiv suck av uppgivenhet och besvikelse. Undrar hur många Xbox fan boys som smygbevakar sidan?

Var där eller var valfri geometrisk figur.

Edit
Summering av uppesittarkvällen: Den hade platsat på fail-blogg.

#blogg

Uppesittarkväll

Jag vill vara en hexagon!
Med andra ord: Jag kommer inte kolla

Jag tror för övrigt att de flesta kommer bli besvikna på vad som visas.


signatur

I am Jack's complete lack of surprise.

Medlem

Fail-blogg indeed.

Eftersom jag inte gillat något av spelen (första till Playstation exkluderat) så jag läste det här. Och yeh.. Fail-blogg.

Däremot så har det ju räknats ut att den sista timern kommer sluta dagen för Microsofts preskonferens. Allt för att throw us off the track.

De behöver göra något annat än nedräkningstimers för att få folk intresserade. Jag har hört arga röster från de som faktiskt ser fram emot spelet.

Någon som tänkte "Fem countdown timers är fler än 1 countdown timer" bör ha fått sparken vid det här laget.


signatur

- Ät mig levande.

1
Skriv svar