I dessa teasertider

Inaktiv
I dessa teasertider

Okej, jag vet att jag för några dagar sedan propagerade för att man borde förneka all hajp och istället anta att allt som kommer är skit tills att det kan bevisa motsatsen.

Kanske var det den första besvikelsen när räkneverket på den kryptiska Kojimasidan slog noll som gjorde att alla förväntningar igår på nytt tändes. För igår kväll så gick mätaren i noll ytterligare en gång. Det regniga landskapet blev än regnigare och räkneverket hade börjat om med 117 nya timmar. Besvikelsen var än en gång ett faktum och jag satt tillsammans med andra fans och stirrade blindt på skärmen för att få nya skrattande bokstavsgåtor som "P" "M" och "5" kastade i ansiktet på oss. Precis när jag ska stänga ner så tycker jag mig skymta något. "Var inte det" och så smäller en blixt ner. Skärmen vitnar och fram träder bilden ovan. Inom loppet av en sekund är min besvikelse borta och jag ligger vid Kojima-altaret och tigger efter mer som den duktiga MGS-hund jag är. Så nu måste jag spekulera lite.

Jag vet att för stunden otaliga xbox-fans har strukit 31 Maj ur almanackan för att räkneverket skall sluta på dagen för Microsofts E3 presskonferans men min okvalificerade gissning är att mätaren kommer startas om en gång till. Vi kommer få mer regn, troligen den andra bilden som visats upp i det läckta Famitsunummret och det nya räkneverket kommer gå i botten samtidigt som Konamis presskonferans. Så egenligen borde jag sluta vifta med min pepp-flagga och vänta med att skriva långa blogginlägg tills efter alla presskonferencer. Fast det var ett pinigt MGS-hjärta som vägrade dunka innan för bröstet när jag vaknade idag. Jag var bara tvungen, ni vet hur det kan vara.

PS Någon som vet vilka Super Playare det är som åker till E3 i år? DS

#blogg

Medlem
I dessa teasertider

Om du nu inte kan hålla dig borta så är här en absurd intervju med din husgud.


signatur

- Ät mig levande.

Alfred och Micke Gill åker.


signatur

Kittens are for real!

Skrivet av Aglet:

Om du nu inte kan hålla dig borta så är här en absurd intervju med din husgud.

Ouch. Mina ögon! XXX)


signatur

Kittens are for real!

Medlem

En Big Boss i 50-årsåldern, verkar nice. Det jag helst skulle vilja se i Metal Gear-väg härnäst är en remake av Metal Gear och Metal Gear 2: Solid Snake.

1
Skriv svar