J-Pop & Svett

Medlem
J-Pop & Svett

Det var en helt vanlig dag, svetten rann ner för pannan som ett vattenfall. Öronen sved och blinkade rödljus och ändå så lät det spelas J-pop tills det nästan började blöda.

Jag vet vad ni tänker nu när ni läser detta. "WTF är detta? Vad är det han snackar om!?". Varför J-pop och svett? Är det ett mäktig ihop-kok för att lyckas med världsherravälde? Nej mina kära vänner, det är det på rak arm, inte.
Svetten symboliserar mitt slit på arbetet, vist, ett jobb är ett jobb, och det måste göras. Då var den delen förklarad. Svetten symboliserar slitet, ok, då är ni med.
J-popen är faktiskt en musik genre jag lyssnar på ibland för att slappna av. *Duckar för hat brev och flygande Gompas*
J-popen har tyvärr den inverkan på mig, trots att jag hatar all annans sorts pop av anledningen, den är dålig och EXTREMT enformig. Jag själv tror att det är just språket som är så lugnande, det är ett mycket fint språk, Japanska.

Men för att bloggen ska fylla ett vist syfte här på forumet så måste den innehålla spel. Så jag säger väl ett par saker som hände mig i TF2 ganska nyligen.
Jag lyckades efter mycket om och med att låsa upp Backburner! Otroligt! (Jo visst vet jag att det inte är speciellt svårt, men det är inte det som är grejen) Saken är den att jag inte har haft tålamodet att spela som Pyro på senare tid, då den klassen alltid är den som folk spelar mest. Så, till slut blir man Medic, hur man än gör. Tyvärr.

En väldigt blandad blogg, och en rörig en, men jag har inte tid att tänka på hur eller exakt vad jag skriver i skrivandets stund. Har mycket att stå i för tillfället. Men hoppas detta i alla fall fyller ett par läsares förväntningar... Eller något liknande.

Happy Gaming, och på återseende.

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem
J-Pop & Svett

J-pop är ju rena schlagermusiken, lyssna på 10 låtar och du har lyssnat igenom hela melodifestivalen. Följer samma mönster, som när man skriver och producerar schlager musik med.

Du kan nog finna en och annan artist som du gillar om du lyssnar igenom de senaste åren eurovision/melodifestivalbidrag.

Medlem
Skrivet av Kovski:

J-pop är ju rena schlagermusiken, lyssna på 10 låtar och du har lyssnat igenom hela melodifestivalen. Följer samma mönster, som när man skriver och producerar schlager musik med.

Du kan nog finna en och annan artist som du gillar om du lyssnar igenom de senaste åren eurovision/melodifestivalbidrag.

Tyvärr inte är jag rädd. ^^"
Vist vet jag att J-popen är enformig i mönstret den med, men den har något extra enligt mig. Den bjuder in på ett sätt som den vanliga popen inte gör.


signatur

Spaceships Are Magic

1
Skriv svar