En hjälte - Sagor & trähattar

Medlem
En hjälte - Sagor & trähattar

Förväntans fullt darrade man som en 6-åring på en ute dag vid en pulka backe. Men denna berättelse har inte sin plats vid en pulka backe, å nej! Långt ifrån. En sådär cirka milen ifrån denna pulka backa börjar våran berättelse om denne stor artade krigare. Myten. Mannen. Köld skadan.

Denne hjälte, med modet i sin hand, byxorna halvvägs nedanför benen och ett par grå-randiga kalsonger, hade med ett par bestämda ord och med en aning tvekan, sagt att han skulle bege sig iväg på ett äventyr. Ett äventyr utan dess like. Ett äventyr en dödlig aldrig skådat... Eller ok, där gick jag över gränsen.

Denne hjälte begav sig nämligen till närmaste GameStop, för att modigt och med högt huvud stå i en kö för att möta sitt livs äventyr. "En kö?" tänker ni, "Vadå för eländig kö? jag trodde detta var ett äventyr!". Jodå, ett äventyr, för den som inget annat för sig har.
Där fick jag ederat intresse! Inte sant? Hur som helst. Jag - hjälten, köade i natten till torsdagen utanför GameStop för att få tag i WoTLK. Utan förhands bokning så tog jag chansen att kunna få tag på ett exemplar. Och gissa vad! Jag fick ett. Och till min stora förvåning, Collectors Edition.

Min Death Knight, Bubbellina.

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

1
Skriv svar