Första Intryck - Zeno Clash

Medlem
Första Intryck - Zeno Clash

Efter någon månads väntan har det äntligen dragits ner på burken min. Spänningen steg då de sista minutrarna räknades ner innan spelet skulle bli spelbart. Men nu har jag äntligen provat spelet och tänkte berätta lite granna om mina känslor osv. angående spelet. Men först en liten sammanfattning om vad spelet handlar om (För er som totalt missat detta roliga spel):

Zeno Clash är alltså ett FPS-spel som till mesta del består av close combat slagsmål (Alltså med bara händerna). Kort sagt, och ganska enkelt.

Första intrycket. Det första intrycket jag fick av spelet var att det skulle bli barbariskt och extremt brutalt. Och som sedan visade sig vara delvis rätt. Vist är det brutalt och något barbariskt alltid. Men något som även fångade mina ögon ett par gånger, var att karaktärerna, alla djur, allt som levde, liknade väldigt mycket Psychonauts.
Kommer inte gå in på så speciellt mycket mer nu. Resten får ni själva uppleva, och jag med för den delen. Skäms över att säga att jag inte klarat av spelet än. Men vill hinna njuta av spelet och inte klara ut det på så kort tid som möjligt.

Nu drar jag tillbaka till spelet!

http://www.gametrailers.com/game/zeno-clash/6150

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem
Första Intryck - Zeno Clash

Zeno är helt vansinnigt, men kul, speciellt mot slutet; det kommer fler delar ska du se...

1
Skriv svar