Been Left 4 Dead but survived screaming!

Inaktiv
Been Left 4 Dead but survived screaming!

Sedan Left 4 Dead demot släpptes för allmänheten har det blivit ett flitigt spelande för min del. Spelet har blivit beskrivet som beroendeframkallande och jag kan instämma på detta. Det är rätt otroligt hur mycket man kan lira två banor som jag och mina kompisar har gjort. Men herregud så fantastiskt hemskt roligt det är. När musiken börja trycka på och skärmen börjar skaka och man hör rytet från en Tank börjar blodet pumpa, en panik sprider sig mellan alla spelare, man försöker spela cool men när väll den enorma varelsen börja storma mot en så spricker det och man börja skrika och flyr, och om en kompis sitter brividen så höjs ljudnivån ännu högre, skriken bli allt högre och allt högre upp i tonskalan, och dem slutar inte förrän man överlevt Tanken eller blivit ner bankad till små bitar. Om man nu bli en blodig smörja (som oftast händer när man spelar på Expert) så vänder man sig och utbyter blickar med sin kompis och båda utstöter "Let's do that again!"

Imon ska fullversionen av Left 4 Dead inskaffas så man äntligen kan utöka kampen för överlevnad.

#blogg

1
Skriv svar