Patchar..........

Inaktiv
Patchar..........

Jag hatar att patcha. I alla fall när det är WoW som måste patchas. Bara därför har jag nu missat typ 3 av mina 10 gratisdagar. Må så vara att det är min dator som har krånglat till det hela genom att vägra koppla upp sig mot internet, och genom att hårddisken tydligen var full, men ändå. Plus att det tar sån lång tid! En (eller flera om man ska tro min klasskompis) patch till WoW tar (minst) 14 timmar att ladda ner. Om internet fungerar. Om inte min dator surar, och om jag inte håller på med något annat. Jag brukar hålla på med något annat. Antingen måste jag lyssna på musik (ifall det är slut på batteri i iPoden och jag börjar få abstinens), eller också börjar det klia i fingrarna av längtan efter att spöa lite demoner i Devil May Cry 3 (jag struntar i er som säger att "trean är skitdålig, det är inget kul och blahblahblah"... I like it, deal with it). Eller som ett tredje alternativ så har man ju polare som man brukar ha lust att chatta lite med. Så det går på mer än 14 timmar. För jag kan inte låta bli min dator.

#blogg

1
Skriv svar