Hem Ljuva Hem!

Inaktiv
Hem Ljuva Hem!

Det är inte det att jag inte gillar att åka på skytteetävlingar, det är bara det att det är skönt att komma hem igen. Har bott på ett hotellrum och sovit i en soffa med två andra skyttebrudar. Vi hade kul. Väldigt kul. Jag kom tvåa i första bowling-rundan, fast jag rullade klotet (inte som man ska, utan... typ halv-kastade...), bara för att mina naglar skulle gå av annars (i-landsproblem, jag vet... Men jag älskar mina naglar. Faktiskt. Punkt.) Men nu är jag i alla fall hemma.

Skola imorgon igen... Kul, kanske. Om jag har tur. Desstom har jag faktiskt varit duktig och bokat klipptid tills imorgon. Ska bli så himla kul! Jag älskar att klippa mig. Det är så skönt, och oftast blir det snyggt också. Även fast man ibland inte känner igen sig själv i spegeln. Det är lite av grejen med det hela. Att göra om sig själv. Få se ut som man vill göra. Det gillar jag... xD

Jag är så himla trött. Klev upp klockan sex imorse för att hinna duscha innan frukosten klockan kvart i sju för att hinna till skyttehallen med resten av gänget till strax före kvart i åtta. Vi skulle skjuta halv nio. Det är typ tortyr att bli tvungen att skjuta så tidigt. Men kul var det i alla fall. Vann absolut inte, men det var inte det som var mitt mål heller. Målet var att skjuta bättre än igår, och att det skulle kännas bättre. Jag lyckades med båda. Så det var en glad Wallan som åkte hem. Som åkte söderut, för en gångs skull. Jaja. Ibland måste saker vara lite annorlunda.

Justeja.

#blogg

1
Skriv svar