WoW?? WOW!!

Inaktiv
WoW?? WOW!!

Ska inte tråka ut någon med att förklara hur jag mådde igår, men kan ju säga att jag hade migrän... Därför blev det inget bloggande igår, men det dör väl ingen av.

Nu övergår vi raskt till något mycket roligare; World of Warcraft. Jag och brorsan laddade ner gratis-trialen igår, vilket tog hela dagen. Idag hade jag sovmorgon till typ... 12, och då tänkte vi pröva lite innan jag var tvungen att gå för att hinna till plugget. Tänkte vi ja. Det skulle ju patchas en massa gånger också! Så våra planer gick i stöpet. Eller, det sket sig, helt enkelt. Var tvungen att vänta tills efter skolan med att spela. Men då, då funkade det!

Mina förväntningar på WoW var rätt höga, eftersom jag har klasskompisar som har spelat det och är alldeles till sig över det. Men shit, trots att jag och brorsan inte gjorde så mycket så gillade jag det! Verkligen! Sprang lite fram och tillbaka, slogs mot lite fula monster eller nåt och dog ett par gånger, men det gjorde mig ingenting alls. Jag bara totalgillade det. Behöver jag säga att jag tänker spela så mycket jag kan på mina tio gratis-dagar?? Behöver jag säga att jag tänker spela mera imorgon??

Så klart fattar jag fortfarande inte alla kontroller och små rutor och sånt, men det löser sig. Jag vet att jag kommer att lära mig det, även om jag kommer att göra en hel del noob-misstag och annat tjafs. Men det gör ingenting. Bara jag har kul så är jag nöjd. Och det hade jag idag. Verkligen.

#blogg

1
Skriv svar