Slutspurten Fram Till Lovet

Inaktiv
Slutspurten Fram Till Lovet

Idag var det näst sista dagen i skolan innan höstlovet, om man inte är en av mina klasskompisar som är ledig imorgon, himla lyxbarn... I alla fall, så är det bara imorgon kvar, och sedan är det lov! Det ska bli så himla skönt. Kanske man kan få bli frisk från sin irriterande förkylning som vägrar försvinna, och hinna sova och spela lite också innan dagen är slut. Hoppas på det!

Okej, vad hände i skolan idag då?? Hmmm... Inte mycket. Matten var sån här plugga-själv-tid, så då gick jag hem istället. Annars hände ingenting speciellt. Satt och diksuterade knäppa bussar och GPS:er på slutet av tyska-lektionen. Det var kul. Mest för att min tyskalärare är just precis kul. Det är en av anledningarna till att jag gillar tyska. För att han är kul, och en bra lärare. Önskar att alla lärare var som honom...

Just det, hade studiebesök också. Vilket betyder att jag måste sätta mig och skriva en rapport om det. Jaja. Just nu orkar jag bara inte plugga. Blir nog till att dricka lite vatten mot huvudvärken och sedan spela lite WoW (trialen går ut snart...).

Så ja, tills vi hörs nästa gång... Hejdå.

#blogg

1
Skriv svar