Funderingar...

Inaktiv
Funderingar...

Med tanke på bloggens namn kanske det är dags att ni som kanske kommer att läsa detta får ta del av några av mina funderingar. Bedöm själva om de är värda att funderas på eller om jag borde sluta med det.

Ni vet hur man säger att det finns fler snygga tjejer än snygga killar i datorspel?? (or so I've heard) Är det bara jag som inte riktigt håller med?? (Jag driver min egna lilla undersökning. Det betyder att jag frågar ut folk vad de tycker om det hela. Det går dåligt. Men jag ska lyckas få fram en slutsats... Hoppas jag...)

På min förra skola (7-9) var väggarna på "min" våning målade i spygröngult och lila som accentfärg. Flera elever klagade på att de fick huvudvärk av väggarna. Varför var det ingen som gjorde något åt det?? Och varför var det hänglås på vissa av fönstren, men inte alla??

Varför stänger min dator ibland av sig vid de mest olägliga tillfällen?? Och varför vägrar den ibland koppla upp sig mot Internet??

Varför är det svårare att somna när det är ljust ute än att sova länge när det är ljust ute??

Varför får MTV fortfarande heta MTV fast de bara sänder musik på förmiddagarna??

Varför har ZTV så dåligt ljud om man jämför med t.ex. MTV??

Vem är det som bestämmer vilka låtar de ska spela på radio?? (egentligen ointressant fråga eftersom jag inte lyssnar på radio längre...)

Varför bygger inte Sverige robotmyror som ska bygga hus på Mars?? Varför bygger inte vi robotar som åker ännu längre bort i rymden??

Varför kan jag inte få in något ljud på mina filmer som jag lägger in på min iPod??

Mina tankar och funderingar just nu. Enjoy.
Ses när vi råkas. Eller nåt. XD

#blogg

1
Skriv svar