Tillbaka!!

Inaktiv
Tillbaka!!

Det har varit hektiskt ett tag nu... Har haft mycket att göra i skolan, plus att det har varit luftgevärsskyttetävlingar flera helger. Plus att jag har varit, och fortfarande är, förkyld. Och att de få gånger jag har haft tid att sitta vid datorn har internet inte funkat. Jag fattar bara inte vart tiden har tagit vägen. Jag kommer knappt ihåg sist jag bloggade, och det är ju jättesorgligt. Eller också är jag bara senil av alla förkylningsbaciller.

Jaja, sen jag skrev sist så har jag hunnit med att prova på Frets on Fire. Skitkul, även fast fingrarna krampar efter ett tag. Jag behöver bara träna på att trycka med lillfingret också så fixar det sig sen. Dessutom har jag... hunnit levla upp till level 24 i Oblivion! Och så vet jag att jag har hunnit göra något mer, jag kommer bara inte på vad det är... Joo, jag har klippt av mig naglarna. Det känns mysko, men jag vänjer mig nog snart. Hoppas jag.

När jag var på väg hem från skolan igår kom jag att tänka på en sak. En del människor (oftast tjejer, vad jag har sett) verkar tycka att det är coolt att ha jättelite kläder på sig fast det är vinter och svinkallt. Det tycker inte jag. Om det är töntigt att klä på sig ordentligt så må jag vara en tönt. En tönt som inte fryser i alla fall. Så det så!

Men nu ska jag inte sitta här och knattra sönder mina tangenter. Det får vänta lite XD

Ha det bra, everyhopa. (everyhopa = mitt eget halvpåhittade roliga ord... vet inte vart jag fick det ifrån...)

#blogg

1
Skriv svar