Inaktiv
Lördag

Jag älskar lördagar. Det är egentligen den enda dagen då man får känna sig riktigt ledig, eftersom man går i skolan på fredagar och på söndagar går man (i alla fall jag) och tänker "imorgon börjar skolan" och kan inte riktigt njuta av att man egentligen är ledig...

I alla fall. Idag hoppas jag att det händer lite roliga saker. Ska åka till mormor och morfar och hälsa på en sväng strax, och sedan tänkte jag sätta mig i solskenet en stund och förhoppningsvis få lite färg i ansiktet. Jag tänkte ta med mig en bra bok eller nåt också, så man har någonting att göra. Lite onödigt kanske att ta med sig datorn, eftersom jag ändå inte ser någonting på skärmen om det är för ljust. Och det är det ute. Annars blir det väl lite historiaplugg också, eftersom jag håller på med en stor rapport som ska vara klar på fredag v 19. Det blir nog bra, hoppas jag.

Hade för övrigt nationella prov i engelska igår, uppsatsdelen. Jag vet inte riktigt om jag höll mig till ämnet till 100 % eftersom jag blandade in lite annat som inte stod med (men samtidigt stod det ett ? också som betydde att man fick lägga till egna grejor som ändå hörde till, så det var det jag gjorde. Typ.), men det gick nog bra. Jag älskar verkligen engelska. Slutade efter det, så jag kom hem vid 11-tiden igår.Ganska så nice faktiskt XD Hela den här veckan har varit rätt slapp... Utom onsdagen, för då låg jag hemma med migrän (=dåligt!!), och torsdagen då vi gick heeela den "långa" dagen mellan 8 och 14.

Min nice skolvecka:

Måndag: 9 - 12
Tisdag: 10 (sånglektion, sedan hål till 12) - 14
Onsdag: Migrän (bläääää)
Torsdag: 8 - 14
Fredag: 8 - 10.30

Sådärja. Nåt sånt. Ganska nice, eller hur?? XD

#blogg

1
Skriv svar