Packning och Sims 2

Inaktiv
Packning och Sims 2

Jahaja, nu är det inte långt kvar tills jag åker till Skövde på mc-kurs! Ska bli jättekul, även fast jag kommer att sakna lite folk, typ Sara och Niklas B, för jag blir borta i dryga två veckor.... Ska i alla fall käka paj med dem imorron. Också jättekul

Packningen går framåt. Det är (såklart) en del saker som ska med när man ska vara borta två veckor, men det går framåt. Blir till att packa mycket i morgon eftersom jag kanske åker på onsdag (annars torsdag). Jag längtar. Mycket.

Dessutom har jag börjat spela Sims 2 igen. Jag vill ha trean, men i nuläget har jag inte tillräckligt med pengar för att införskaffa det (som det heter på låtsas-fint språk. Egentligen heter det: jag har inga pengar alls, typ.) Jag fattar inte att det är så kul att styra omkring låtsas-människor i ett hus och typ... Jaa... Göra nästan ingenting egentligen. Jo, störa sig på att simmarna inte fattar saker. Typ; ungen ska snart till skolan, mamman ska till jobbet. Mamman säger; Nej, jag kan inte åka till jobbet, mitt barn behöver mig (typ). Jag fattar liksom inte, de andra simmarna har lämnat sina barn (barn - inte bebisar) för att åka till jobbet. Men den här sim-mamman verkar.... överspänd... nåja, det är kul i alla fall XD

Plus att jag fortfarande är lite sjuk. Så jag fick inte gå ut i spöregnet idag fast jag ville. Jag älskar regn.

Nu ska jag ta och sluta skriva massa trams här och istället läsa lite eller nåt. Dricka vatten. Vatten är gott

Hej då och ha det så bra tills jag skriver nåt mer

//Wallan

#blogg

1
Skriv svar