The Return

Medlem
The Return

Efter en lång och stärkande helg var det dags att återvända till galenskapen. När vi senast lämnade kontoret var det lämning och mängden stressframkallande hormoner kunde antagligen mätas i liter hos Thomas och Petra. Så döm om min förvåning när jag åter trädde in på kontoret och upplevde ett lugn som bäst kan beksrivas som harmoni. RR kommer säkert flina åt det här, men skillnaden var tydlig.

Hursomhelst, lämning av ett nummer betyder att det är dags at börja jobba på nästa. Så en stor del av gårdagen gick åt till att få se lite av den processen. Först fick jag åter studera plannern som de arbetar utifrån medans Thomas förklarade lite av varje. På eftermiddagen var det dags för redaktionsmöte med Bennet och än en gång lyckades jag ta mig in och spionera. Samma regler gäller though, inget avslöjas av mig iaf. Resten av tiden har spenderats på att arbeta med en längre och mer välskriven World of Goo recension som kommer läggas upp här på sajten senare. Förhoppningsvis blir den tillräckligt lockande för att få fler att prova detta underbara lilla spel.
Nu skriker magen dock, det är dags att hugga in på min carbonara.

Vi hörs
/Love

#blogg

1
Skriv svar