Apropå att inte hinna spela

Medlem
Apropå att inte hinna spela

Jag undrar om jag håller på att bli gammal. När jag lyckas mota bort sambon från datorn är det alltid ett antal bloggar som skall läsas och eventuellt kommenteras. Sedan skall det författas inlägg. När väl det är gjort slutar det med att jag lägger patiens och lyssnar på musik, jag kan nämligen bara lyssna på datorn. I övrigt är det jobb som skall skötas, mat som skall lagas, kläder som skall tvättas, hundar som skall rastas, böcker som skall läsas och tv-serier som skall följas. Jag har en bokblogg också, och ärligt talat läser jag lite för lite för att ha något att blogga om där. Kanske borde jag inte starta så många projekt.

Men lusten finns där. Det är bara tiden som inte riktigt räcker till, och datorn. Jag hade tänkt mig en ny dator vid det här laget, men det blir inte alltid som man vill. Jag fick en begagnad av min bror men den fungerar tyvärr inte så bra förutom att den är gammal, dock inte så gammal som min förra dator som var gammal 2004.

Spel som väntar på att bli spelade:

Thief : Deadly Shadows
The Movies
Spellforce
Oblivion
Beyond Good and Evil
Deus ex : Invisible War

Några av dem skall fungera på den här datorn, men inte alla. Men med en krånglande hårddisk känns det inte så motiverat som nämndes i förra inlägget. Alla titlar är gamla och var det redan när jag köpte dem. Jag ligger alltid hopplöst efter men sparar massor med pengar på att vänta på budgetutgåvan. Dessutom var det väldigt länge sedan ett nytt spel fungerade på min dator, jag ligger efter på hårdvarusidan också.

#blogg


signatur

Våga vägra smileys!

1
Skriv svar