Högtalare väntar

Medlem
Högtalare väntar

Nydatorn är riktigt bra. De gamla delarna är dock inte lika bra. Mitt gamla 5.1 system som just nu är 4.1 börjar brusa lite väl mycket vid hög volym. Minns hur nöjd jag var när jag först fick det för 2,5 år sen. Nu låter det inte alls lika. Därför har man beställt hem nytt. 2.1 denna gång som simulerar surrondljud. Har ändå dåligt med plats i min studentlägenhet. Sen är det också i prisklassen högre. Mitt 5.1 kostade 700 spänn, mitt nya 2.1 1.600kr och som på vissa ställen kostar runt 2500.
Sen fick brorsan en riktig gamertangentbord i jul. Avundsjuk som fan så tänker jag önska mig ett exakt likadant när jag fyller år sista januari. Har testat några andra dyrare gamertangentbord i olika affärer men ingen som kändes lika skönt som brorsans. Så snart är alla gamla delar utbytta. Bara min Logitech G5 mus som är kvar, och 23tums skärmen jag köpte förra året.

Fortsätter att njuta av mina spel, förutom RA3 som jag ställt undan. Crysis är sjukt kul när det flyter på riktigt bra trots att jag maxar inställningarna och har hög upplösning. Kanske ska dra ner lite satt det flyter helt perfekt, men det jag har nu störs jag inge vidare av. Far Cry 2 har sina vackra solnedgångar (älskar dom) och eldkastaren är kul. Mass Effect har hamnat på min topp10 lista över bästa PC-spel som jag faktiskt uppdaterar rätt ofta. Assassins Creed är bara mysigt. Vackert i allt den gör förutom striderna som är för enformiga och som man inte kan göra mycket åt (förutom att flytta striden uppe bland taken och slänga ner alla som följer efter en).

#blogg

1
Skriv svar