Fable-sorg

Inaktiv
Fable-sorg

Jag kunde börja spela på Fable i somras för att en god vän lät mig låna hans spel. Jag fastnade med en gång, men så när jag skulle bege mig på jakt efter syrran så blir spelet heldumt. Jag hade precis kommit in till thieve's camp eller vad det nu heter, och sparade för att fortsätta spela senare, men då funkar inte sparningen, och jag måste då göra om allt. Jag blev minst sagt irriterad och slutade därmed spela i 3 månader, tills jag idag testade igen och blev slaktad av bossen (mitt minne när det kom till en del abilities var helt borta). Eftersom sparningen inte funkade igen så blev jag minst sagt förbannad och har bestämt mig för att avinstallera spelet för att sedan aldrig, förmodligen, spela det igen. Det är en stor sorg, för spelet väckte mitt intresse något enormt. Det kommer nog aldrig väcka samma känslor som HoMM3 eller VTMB gör hos mig, men fortfarande ett kärt barn. Grafiken var mysig, uppdragen roliga fast än så länge rätt lätta och kontrollerna var smidiga. Kort sagt, ett bra spel. Om någon kan ge mig ett tips på vad jag kan göra för att få sparningarna att funka igen så skulle jag vara tacksam, vill ju trots allt spela igenom Fable egentligen.

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar