The Beginning Of A Blogg

Inaktiv
The Beginning Of A Blogg

Hej! Detta blir första (och förhoppningsvis inte sista) inlägget i denna blogg. Jag är extremt dålig på att uppdatera bloggar och dylikt så inget kan utlovas. Jag skapade denna blogg för att jag har spelat diverse olika spel i över 10 år nu och känner för att skriva om lite erfarenheter man gjort. På grund av att jag precis skaffat En Alldeles Egen Dator, så kan jag äntligen börja uppdatera mig inom datorspelens värld. Innan jag skaffade min älskling så var det senast släppta spelet jag spelat, Dungeon Siege 2, vilket höll mig sysselsatt i en vecka. Hur som helst så förstår man kanske vibben, dessutom fick jag inte lov att ha för många spel på familjens allmäna dator, vilket hindrade processen.
Just nu sysslar jag fortfarande med Vampire The Masquerade Bloodlines, som jag ägt i 4 år utan att ha varvat det. Anledningen? Jo, det var en del problem med förra datorn som gjorde att jag inte kunnat köra det så mycket. Dessutom älskar jag spelet och lever mig in i det. Kanske lite för mycket, för ibland är jag för skraj för att fortsätta spela på ett tag. Sen kanske ni andra känner igen det där med att man inte vill att ett spel ska sluta, man vill att det ska pågå för alltid. Det fenomenet händer mig när jag spelar, vilket gjort att jag gjort i princip alla sidequests och haft allmänt bus för mig.
Hur som helst så spelar jag även Fable, Oblivion, HoMM serien, Warcraft 3 och Warhammer Online med för tillfället. HoMM för att det kommer jag aldrig sluta spela, och resten för uppdatering och rent nöje.
Jag spelar inte vid detta ögonblick, trots lov, på grund av att min mage är allmänt ondskefull och leker orch i liten Emmas mage. Det gör ONT! Som Lena PH skulle uttrycka sig. Nu ska jag tacka för mig, ta något smärtstillande och fundera på vilket spel jag ska spela härnäst.
May the Force be with you!

Ps. Jag har tidsångest. Kommer aldrig hinna med alla spel jag vill spela innan jag dör...;(

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar