Tårdrypande plastöppning

Inaktiv
Tårdrypande plastöppning

Tjena igen! Nu har man varit sådär inaktiv ett tag, men nu har man väldigt mycket fritid igen! Tog studenten för 2 veckor sedan och är nu mera en sorglig, arbetslös student. Världen har sett flera som jag med åren! Ni kan då tänka er att jag inte haft råd med Pc Gamer på ett tag på grund av vissa ekonomiska brister med att vara jag. Så igår var min förtjusande mor så vänlig att hon köpte senaste numret till mig! Det hördes fanfarer, tårar började rinna (i alla fall i tanken) och sedan var jag fast i tidningens värld i ett par timmar. Det var mer ren kärlek jag läste om Starcraft, insändarna och top 150. Jag är glad över att flera av mina favoriter fick höga placeringar, men kan inte riktigt förstå de två i toppen från läsarnas sida. Jag spelade Half-Life för lääänge sedan, och det tilltalade inte så värst. Half-Life 2 har jag således inte känt mig dragen till att spela, och har därför låtit bli. Diablo 2 känns ganska självklart på sin placering, och no 1 för redaktionen Baldurs Gate 2 känns även den rätt solklar. Spelar Baldurs Gate 2 nu för fullt (har dungeons and dragons complete muahahaha), och älskar det! För övrigt funderar jag lite på vilka spel man ska införskaffa härnäst, var sugen på RA3's expansion men det dog när man läste recensionen. The Path verkade som ett tufft spel, men vad vet jag? Fallout 3 lockar också... hm, beslutsångest!

Kan tillägga att jag ägde Gog i HoMM3 igår. Först hade han ett försprång rent resursmässigt, men han är inte på samma nivå strategimässigt som jag och gillrade honom i min fälla!^^ Förlorade inte för många enheter på det ens i min huvudarmé. Muahahaha, jag är bäst! Han är fortfarande rätt bitter över nederlaget (en tjej kan ju inte vinna!)

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar