150 deaths senare...

Inaktiv
150 deaths senare...

Ja, då var man riktigt igång på Baldurs Gate Shadows of Amn, eller ska man kalla det "se hur många gånger du dör innan du klarar spelet"? Jag är inte förvånad över alla gånger man hittills lyckats springa in någonstans, lite för olevlad och därav dött en väldigt snabb död, eftersom det hände exakt likadant i Baldurs Gate 1. Det är ett beroendeframkallande spel minst sagt då man spenderat de flesta vakna timmar med det de senaste dagarna, trots frustrationen. Är man nyfiken så vill man ju utforska eller hur? Och att det nästan alltid innebär en snabb död för mina hjältar kan ju inte jag rå för? Eller? Nu har jag dock kommit in en bit i spelet, hjälpt den där Nalia ett antal gånger och räddat jaheira från någon otäck förbannelse. När man således springer omkring med ärenden åt diverse good and bad guys så slår det en hur mycket man uppskattar dialogerna emellan hjältarna själva och allt annat folk. Jag fann det lite lustigt när Aeriee skulle ge en komplimang till Jaheira och fick världens diss x) Men det är min låga humor...

Nu måste man springa till bussen för att köra ett antal omgångar heroes 3! Ifall jag segrar åter igen återstår att se. Nu jävlar olle! Nu ska du få spö!

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar