Träningsvärk i nacken

Inaktiv
Träningsvärk i nacken

Då var Metaltown slut, och så är jag. Att stå i den hettan flera timmar i sträck är inget vidare, fast smart nog tog jag med mig sunlotion (kan aldrig överskattas i extrema väderlekar). Har ändå fått en solbränna, det ni! Har även sjukt ont i nacken då jag helt enkelt inte kan låta bli att dansa a metal (med huvudet), och har man inte sysslat med sådant på ett år så får man ont dagarna efter. Så är det bara, någon sorts naturlag. Hade väldigt trevligt dock, så det var värt besväret!Hittade ett nitbälte som blev en stolt trofé och såg de band jag ville se på. Pain var rätt mysiga på grund av sällskapet, men tyvärr höll den lilla mannen inte samma standard som senast jag såg honom för... 3-4 år sedan? Minns inte. Children of Bodom var det röj på som vanligt, även om de inte heller höll deras forna glans (de var bättre i Wacken förra året). Varför Alexi måste få in minst 100 "fuck" när han snackar är även det ett mysterium. Slipknot var helmysiga, även om jag inte såg klart (ville ha en chans att ta mig ifrån frihamnen). Väldigt trevlig känsla när hela stället guppar på grund av folkmassan som hoppar. Meshuggah hade väldigt dåligt ljud... vilket är synd. Jag orkar faktiskt inte hålla upp nacken mer och skriver, om jag orkar, mer om banden senare. Back to the Pillow!
/Kya

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar