Livet som chalmerist

Inaktiv
Livet som chalmerist

Ja, jag är en dålig bloggare. Det får bli sporadiska inlägg och det är orättvist att kräva mer utav någon vars minnesceller är likt den läskiga varelsen som jagar en i början av Dead Space, ständigt efter en men sällan framför. Nu har man lyckats dra på sig någon satans sjukdom och har legat hemma i sex dagar, vilket innebär en massa stress. Varför? Jo, för att man missar något enormt mycket i skolan. Det enda jag pysslar med nu är att försöka komma igen, vilket går rätt bra faktiskt. Hon är inte helt urblåst för att hon är blond. Blekt blond. Tack och lov för mina härliga chalmeristkamrater som ställer upp i alla lägen, nästan. Våra små studiemöten efter skolan kommer vara guldvärda nu i veckan.

Men vad var det jag var sjuk i? Uppkomsten av sjukdomen klandrar jag på mina chalmerister som blivit förkylda en efter en, och givetvis får man samma sak. bara tusen gånger värre eftersom mitt immunförsvar är ungefär som... näst intill obefintligt (eller rättare sagt; blir jag sjuk så blir jag SJUK). Det började med lite halsont, som gick över till ett migrän-liknande tillstånd och sen gick det bara utför. Vet inte hur många olika sorters symptom jag haft. Men men, tråkigt ämne. Nu när jag varit sjuk har man ägnat dagarna till att göra tidsfördrivande saker såsom filmtittande, datorspelande och diverse annat.

Jag har återigen varvat heroes of might and magic 3 complete kampanjerna. Jag har svurit nu på att inte spela NÅGOT av heroes of might and magic-spelen, eftersom jag uppenbarligen inte tröttnar och det har en skadlig effekt på mitt sinne. Neverwitnenrights har jag ägnat mig åt en hel del med. Väldigt mysigt spel. Gillar det skarpt.

Och ungefär där tappade jag intresset för att skriva. Nu; powernap, plugg och sedan NWN. Tudelu!

#blogg


signatur

"Didn't you see that she flew?"
"Goth-chick on extacy?"

1
Skriv svar