Trädgård, däck och metal

Medlem
Trädgård, däck och metal

Den här helgen var vigd åt att fixa till tomten inför vintern och röja bort allt skit som legat kvar sedan sommarens och höstens byggande. Körde på hela dagen igår och en del idag. Passade på att byta till vinterdäck på min lilla fiesta oxå, rätt passande dag att göra det på eftersom det började snöa när jag hade bytt första däcket. Naturligtvis var det knappt nån luft kvar i två däck och eftersom jag är för lat att plocka bort däcken igen så körde jag upp skiten till macken och pumpade dom istället. Det var ganska intressant att köra i 20km/h på fälgarna på vänstra sidan. Som du kanske förstår bryr jag mig inte om den där bilen så mycket...Ska dock tillägga att jag aldrig skulle gjort så med min andra bil

Annars sitter jag och konverterar lite skivor och för in på mp3:n, ska iväg på resjobb i en vecka och behöver fylla på med musik. Slipknots skivor låter som en bra början...Soulfly behövs nog oxå. Får inte glömma att packa ner min DS och några spel heller, hotell kvällar suger.

Känner mig sugen på att ta en rejäl runda WoW eller nått online-fps ikväll...Kan dock tänka mig att det blir lite grinigt om jag spenderar kvällen framför datorn när jag ska vara borta i en vecka nu... Hårt liv

#blogg


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar