Skön helg

Medlem
Skön helg

Vardagsrummet är färdigt! Vart en vecka sent men vad gör det? Speciellt när både jag och frugan känner oss toknöjda! Köpte lite nya bokhyllor och dvdhyllor på Ikea i fredags och fyllde dom med böcker och filmer igår. Vart mycket bra, skönt att äntligen ha nått vettigt ställe att göra av grejerna. Det absolut bästa med det är att nu har jag plats för ännu mer filmer!

Idag ska jag börja röja ur vårat lilla gästrum och ställa in "mina" saker där, såsom dator, tvspel, akvarium ni vet såna där viktiga saker. Tidigare har datorn stått i källaren men där är det fan kallt, ingen höjdare när det är typ 13 grader där nere
Så ikväll blir det Left4Dead och TF2 utan att frysa!

Det har som sagt varit en bra helg, hunnit med att göra lite nytta, spela och kolla på film.

Nu är det för övrigt slut på "semestern" för på tisdag börjar jag jobba igen, har varit ledig sen veckan innan jul och jag tror nog aldrig jag har varit ledig så länge förutom när man har varit arbetslös men det var ju ett antal år sedan. Anledningen till att jag varit ledig så länge är att mitt uppdrag tog slut innan jul och det har tagit lite tid att få ett nytt, men vad gör det när man har fått gå hemma med full lön Så, på tisdag är det inte bara dags att börja jobba igen utan även ett nytt ställe som jag aldrig har varit på! Blir nog bra...Västerås, here i come!

#blogg


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar