Wow eller inte wow...

Medlem
Wow eller inte wow...

Blir så jävla trött på mig själv, kan inte bestämma mig om det är värt att betala 120 spänn i månaden för ett spel jag egentligen inte har tid att spela bara för att jag tycker att det är så förbannat mysigt att springa runt i Azeroth med min lilla hunter då o då...Har "slutat" flera gånger förut men nu i söndags när min betaltid gick ut ännu en gång tänkte jag att nu får det vara nog ett tag. Men likväl när man sitter där framför skärmen några timmar senare och ser den där lilla ikonen så kommer suget sakta men säkert krypandes tillbaka. Just då tänkte jag, Fuck it och drog igång Left4Dead istället. Ska försöka göra det i fortsättningen oxå...Eller så skaffar jag mig Football manager 09 och ser samtidigt till att skaffa ett rejält, men samtidigt väldigt vettigt spelberoende. Jag menar, vinna champions league med Juventus är ju bra mycket viktigare än att dinga lvl80

Sådär! Där har ni mina meningslösa sista tankar innan sängdags, låter väl vettigt. Nu ska jag dock lägga mig och fortsätta med Gomorra som jag påbörjade igår, verkar bra. Återkommer när jag läst klart sen nån gång

#blogg


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar