Medlem
LAN-dags

Hej hej hallå kära PCGare, nu kommer ett inlägg från en bloggare som inte skrivit något sedan 29e April. Jag tappar lätt lusten att skriva bloggar, fast än jag är vältalig och har mycket underfundigt i tanken. Kan vara tävlingsinstinkten som gör att jag vill verka lite bättre än alla andra här där jag sitter på min superba information.

Jag har just varit på LAN i helgen, ett såntdär riktigt gubblan som arrangerades av ett gäng som heter 30plus. Sprit, svett och lite datorspel i form av mixturnering i Counter-Strike:Source. Det var helt enkelt underbart! Vann flest grundspelsmatcher men torskade såklart finalen då jag under inflytande av en allt för stor mängd RBJ inte längre kunde sikta rakt fram. Antingen det eller så hade jag raidat F18s ammunitionsförråd på lösplugg.

Meningen med detta inlägg är mest att få sitens största fittcp att plocka ut röven ur vagnen o börja leva upp till förväntningarna. Vi vill ha detta event. Skärpning tamefan! LAN är det bästa som finns, [FADER] fick mig att glömma under dessa 5 (lan:fader 2004) eller 3 (softlan 2006, som inte var ett riktigt lan:fader) hur jävla roligt det kan vara. Senaste lanet jag var på var ju DHW06, som var ungefär lika angenämt som att strypa en katt.

På återseende när jag har något annat vettigt o tillägga i denna envägsdebatt!

#blogg


signatur

En tallrik köttyoghurt om dagen är bra för magen!

1
Skriv svar