En dag i hockeyrinken

Medlem
En dag i hockeyrinken

Att man är ett hockey fan tror jag inte många runtom mig i världen har missat, sen att man nötar ett par timmar NHL 09 varje dag stärker detta. Fast idag var det lite annorlunda - jag skulle nu få ta platsen som forward, på riktigt!

Mja, skämt åsdio. Men det blev ett par timmar i rinken med ett gäng polare (hockey hallen har friåkning med klubba och puck på lördagarna). Riktigt roligt blev det av detta, jag själv låg och slickade isen rent pgr av att jag hittade alla skär som fanns på isen. Jag såg även ut som snömannen efter att jag legat så mycket på isen och snurrat och haft mig. Detta slutade med en hel vänster sida som är öm från och med låret och neråt, knäet är 4 gånger större än vanligt. Även en bula lyckades jag fixa innan jag stack hem, jagade min polare ner mot hörnan och han skjuter iväg pucken mot mitten och ska sen åka förbi mig och drog klubban rätt i pannan, riktigt fin bula fick man.

Hade tänkt att det skulle finnas lite pics men kameran suger totalt här hemma så det syns ändå inte, fast jag vill ändå flasha lite så det blir en bild på min (nästan) färdigläckta tatuering.

#blogg

1
Skriv svar