NHL 09 ska spelas med polare!

Medlem
NHL 09 ska spelas med polare!

Har precis avslutat ett par timmars NHL 09 lir med Serendipity. För första gången testade jag köra team online tillsammans med han, och jag må säga att det var det roligaste jag gjort!

Kass som man är så började Olofströmmaren att göra målen men sakta men säkert så började jag också bli varm i kläderna och lyckades till och med göra ett par mål. Som sagt var det första gången jag testade NHL i denna formen, men absolut inte den sista. När han bor i Olofström så trodde jag det skulle bli lite osäker nivå i laget direkt (då Olofströms ishockey lag samt Karlskronas, där jag bor, har sitt lag i DIV 1).

Men vi spelade på, vi vann med knappa mål men vi hade oftast övertag. Svårast blev när vi mötte fem andra som nästan ägde oss. Men 5-3 till dom är inte alls illa pinkat då vi har tre stycken datorstyrda utespelare. Två av målen fick jag även trycka in! Men NHL kommer nog aldrig mera spelas själv, nej aldrig. För så jävla kul det var och riktigt trevligt också (trots dom "dåliga förutsättningar").

För er som inte testat NHL i denna form, gör det så fort som möjligt säger jag bara! Sjukt kul! Nu ska jag leta rätt på min kära Beskyddare(n) och piska upp honom för att han inte finns tillgänglig.

#blogg

1
Skriv svar