Frågor om The Agency?

Skägg.
10 Chambers
Frågor om The Agency?

Jag läste någonstans att en blogg är något man uppdaterar ungefär 3 gånger om året och struntar totalt i. Är denna betraktelse korrekt?

Jag börjar tro att jag tog mig latrinblandat vatten över huvudet när jag försökte hålla igång två bloggar samtidigt; en på engelska och en på svenska. Hittills har det fungerat ungefär lika bra som att bygga hus av falukorv, dvs. som en krystad och ovidkommande liknelse.

Medans den internationella bloggen hållits någorlunda vid liv så verkar det här trevliga krypinet ha blivit vitkritat och inlindat i gul "Police Line - Do Not Cross"-tejp. Vad gör man då när ens planer grusats som en genomsnittlig, mellansvensk korplagsfotbollsplan och den oaktsamma planering man försökt sig på har gått om intet? Att slutligen ge upp är inte ett alternativ. Det skulle förmodligen innebära redaktörsmisk (detta borde utdelas ändå å den långa avsaknaden av bloggeri). Likt en gummiboll kommer jag tillbaks och som en Teletubby försöker jag igen, igen!

Nästa vecka bär det iallafall av till Sony Online Entertainment i Seattle där man visar upp sitt fryntliga MMOFPS The Agency. Om du (eller du där borta i hörnet) har några frågor om det hittills ganska hemligstämplade, Vodka Martini-osande spionliret så välkomnas dessa gärna.
Kika in spelet på FZ: [http://www.fz.se/spel/the-agency/pc]

#blogg


signatur
1
Skriv svar